De câţi fotografi este nevoie pentru a schimba un bec?
- un fotograf care să propună o sesiune de schimbare a becului
- patru fotografi care să propună locul sesiunii
- unul care va spune că e mai bine să schimbe becul în studio
- doi profesionişti în domeniu care să atragă atenţia că termenul corect este lampă
- doi care să spună că vremea nu e favorabilă pentru schimbarea becului
- doi care vor vrea să schimbe becul indiferent de vreme pentru că deţin echipament weather-proof
- cinci care se vor uita cu invidie la cei doi de mai sus
- unul care va întreba ce echipament weather-proof să-şi cumpere pentru sesiunea de schimbare a becului
- patru care să recomande echipamente Nikon, Canon, Pentax sau Sony
- douăzeci şi trei care să se certe pe tema celui mai bun brand din cele patru
- unul care să susţină că va merge şi el la sesiune, dar va folosi o husă, o umbrelă şi LiveView-ul
- patru care vor aduce argumente împotriva LiveView-ului prezent pe echipamentele de schimbare a becurilor
- doi care vor aduce în discuţie mărimea becului şi dacă aceasta contează sau nu
- unul care va demonstra prin poze că locaţia unde se va schimba becul e nemaipomenită
- patru care să spuna “Wow, ce tare!”, “Super!” sau “Beton!”
- trei care să se lege de pozele celui de mai sus şi să susţină că trebuiau făcute cu becul aprins
- unul care să propună ca titlu pentru tema saptamanii “Bec macro”
- un fotograf care să raspundă “Please… no becs!!!”
- doi care să demonstreze cum se schimbau becurile înainte, iar ceea ce se face acum nu se mai numeşte schimbare de becuri
- doi care să arate că şi acum se pot schimba becurile aşa cum se proceda înainte, dacă acestea vor fi vopsite în rosu pentru că e nevoie la developat
- unul care să întrebe care ar fi cea mai bună metodă actuală de schimbare a becurilor
- cinci care să-l trimită pe cel de mai sus pe gugăl
- unul care se dă specialist în schimbat becurile, deşi nimeni nu l-a văzut vreodată schimbând vreun bec
- unul care va susţine că nu contează cum schimbi becul, totul se poate modifica în Becshop cs4
- patru care vor argumenta că e mai bine să schimbi becul din prima, fără modificări ulterioare deoarece va lua mult timp
- unul care să susţină că nu e nevoie de bec, se poate folosi Becshop-ul pentru a clona un bec funcţional din altă imagine
- unul care să susţină că nu becul e important, ci fotograful
- unul care să demonstreze că a pozat nuduri la lumânare, deci nu becul e important
- unul care să întrebe cel fel de “bek” e şi încă doi care să-l apostrofeze pentru grafie şi să-i dea linkuri către dicţionar
- cinci care într-adevăr să meargă la locaţia de schimbare a becurilor şi să-ncerce să-l schimbe
- unul din cei cinci care să-şi dea seama că a uitat cardul acasă
- doi care să se ofere să-i împrumute un card, însă îşi dau seama că echipamentul celui de mai sus merge doar cu CF
- unul care să se urce pe scară, să schimbe becul
- patru care să se uite la el şi să spună “unghiul acela nu e bun”
- unul care va cere imagini de la sesiunea de schimbare a becului
- unul care va răspunde că n-a reuşit să schimbe becul deoarece nu a avut card
- unul care va răspunde că a încercat să schimbe becul, însă n-a reuşit nimic deoarece a uitat echipamentul setat pentru montarea de veioze
- unul care va spune că dacă ar fi fost bec RAW nu conta, i-ar fi ieşit cu orice fel de setări
- trei care vor arăta imagini
- doi care se vor lega de semnăturile de pe imagini
- şapte care să spună “Ce faine sunt!” şi să promită că data viitoare vor merge şi ei
- unul care să întrebe de ce au ieşit aşa vii culorile
- unul care să susţină “Nikon rulz!”
- zece care să poarte o discuţie în contradictoriu pe tema Canon sau Nikon
- doi care să observe poziţia becului şi să atragă atenţia că acesta nu e pus conform principiului treimilor
- patru care să susţină că în fotografie trebuie să fii original, nu întotdeauna trebuie să respecţi regulile
- unul care să propună o reluare a sesiunii de schimbare a becului la o dată ulterioară
Nota autorului: Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare.
Via Blur.ro
Sursa
2012-07-05 07:52:40