Giving is Glorious
Da sarbatori daruim cadouri celor dragi, partenerilor de afaceri si tuturor celor pe care vrem sa-i surpridem printr-un gest placut sau se ne exprimam recunostinta, respectul si prietenia. Motivatia este diferita. Probabil cel mai important nu este in sine darul ci felul in care il oferi. V-ati gindit vre-o data ca si prin intermediul unui spam se poate de facut ceva placut. Agentia londoneza de publicitate Mother a lansat la sfirsitul lunii trecute o campanie facuta prin intermediul ...spamului. Cineva a cistigat 10 000 de dolari doar deschizind un spam. Iata ca uneori poate e si bine ca din cind in cind sa mai vedem ce contin spam-urile si nu doar sa le stergem si sa ne enervam ca tot vin si vin. Spotul de mai jos, care ilustreaza aceasta campanie, a facut inconjurul lumii si a fost vizualizat pe YouTube de peste 200 mii de utilizatori de internet. Campania Giving is Glorious ne arata o data in plus ca ideile simple fac diferenta. Mother si asa este inalt apreciata pentru lucrarile sale insa cu aceasta campanie a adaugat si mai multa valoare brand-ului sau trezind doar reactii favorabile.Sursa
2010-01-06 15:12:00