8360 cazuri COVID-19 în Moldova
3315 – cazuri active
4738 – cazuri vindecate
307 – cazuri fatale
Actualizarea datelor: 2 iunie 2020 ora 15:33


Sochi 2014 olympic brand


Unul din cele mai cunoscute brand-uri din spatiul post-sovietic este celebrul ursulet Mishka care a simbolizat Olimpiada organizata in URSS la inceputul anilor 80. Probabil in majoritatea familiilor din Moldova a existat sau mai exista jucarii care il infatiseaza pe Mishka care au o incarcatura emotionala speciala asociata cu amintiri personale din acea vreme. Am avut si eu un asemenea ursulet pe cind eram mic insa sa pierdut pe la rude. Dar am impresia ca inca mai este. Mishka forever!

Olimpiada data a ramas puternic ancorata in constiinta noastra si inca si azi parintii nostri isi amintesc cu drag de acel eveniment care a reusit sa cuprinda tot spiritulul statului de la acea vreme.

Zilele trecute autoritatile ruse au prezentat noul brand al Jocurilor Olimpice de Iarna care se vor desfasura in Sochi in februarie 2014.

Sochi 2014 e un eveniment cu enorme mize pentru Rusia. Mize politice, economice, sociale, inovationale si nu in ultimul rind mize de imagine de tara. Este un eveniment carora autoritatile din Rusia acorda o atentie deosebita si este controlat la cel mai inalt nivel federal. E si firesc pentru ca e un eveniment cu totul deosebit si intotdeauna aceste jocuri au un impact simtitor asupra tarii organizatoare.

In urma unui tender anuntat de autoritatile ruse, compania Interbrand a fost desemnata cistigatoarea concursului de creare a brandului Sochi 2014. Despre Interbrand putem spune ca e una din cele mai mari companii de branding din lume si este recunoscuta la nivel mondial pentru ce face in branding. Asa ca de la Interbrand, teoretic, ne putem astepta doar la ceva bun. Pentru a concepe brandul Sochi 2014 autoritatile ruse au platit Interbrand circa 500 mii de dolari. Mult sau putin? Pentru un asemenea eveniment este un pret rezonabil.

Totusi ceea ce a prezentat Interbrand si in final au acceptat organizatorii, a generat o multime de critici din partea opiniei publice ruse. In mediul online brandul prezentat de Interbrand a fost criticat cu cele mai badarane cuvinte posibile. Elementul care a generat critica rusilor e partea de jos a logo-ului care nu este suficient de clar si duce la interpretari eronate. Insa nu-mi amintesc vre-un brand olimpic care sa nu fi fost criticat. Amintitiva de brandul olimpic London 2012 :)

Brandul Sochi 2014 este unul care se vrea a fi in pas cu noua generatie digitala. Pentru nimeni deja nu mai este o noutate ca internetul este tot mai prezent in vietile noastre intr-o forma sau alta. In 2014 va fi si mai prezent mai ales din cauza evolutiei echpamentelor mobile. Olimpiada din 2014 va fi o Olimpiada Digitala in care un mare accent va fi pus pe comunicatiile si platformele online in special cele de tip social network. In acest context gaselnita Interbrand de a adauga .ru e perfecta.

Urmeaza a fi organizate o serie de campanii online, dar si prin itermedul platformelor clasice de advertising, care vor viza implicarea natiunii ruse in acest eveniment si asigurarea unei interactiuni cu alte popoare si culturi de pe glob pentru a sprijini aceste Jocuri Olimpice.

Parca totul e bine si frumos. Parca Interbrand a facut totul ca la carte. Da, intr-adevar e un concept inovativ, unic in felul sau si in pas cu timpul. Insa parca ceva lipseste. Lipseste caldura unui Mishka.

Posted in Leonardo Da Vinci is the barman of the club

Sursa
2009-12-03 10:55:28



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

11:38:33Dr. Eugenia Constantinou – “Mai periculos decât Covid-19” —» Liturgică şi Misiologie Ortodoxă
21:32:25Cum măsurăm satisfacția? (exemplu în bază de sex) —» apostu
19:48:00Intellij Idea can't resolve generated class —» Programming notes
19:47:59De Ziua Copilului Ilinca a fost ghidușă, iar Grivei cam mânios —» Andrei Albu - omul alb cu gînduri negre
18:07:30Despre starea jalnică a justiției românești —» Curaj.TV | Media alternativă
13:13:321 IUNIE —» cciobanu's blog
12:25:44Săptămâna în care Chicu a sărit să astupe „culiocul” —» Un PUNCT din .FR
10:44:05(VIDEO) Între adevăr și minciună: ”Kuliokul” lui Dodon, ajutorul românesc, tehnologia 5G și COVID-19 —» Elena Robu
10:03:42DIN POEZIA AVANGARDEI —» Leo Butnaru
08:36:04Copiii străzii despre ziua de 1 iunie 2020 (ru) —» Curaj.TV | Media alternativă
08:01:09Au apă caldă numai o zi pe săptămînă la internat —» Curaj.TV | Media alternativă
07:16:32A fi în relație —» Viata pe Tinder – Viata amoroasa pe Tinder
06:09:23Cel mai bun film educaţional al anului! —» Dindilina
06:02:10ION MADAN – Profesorul drag al multor generații de bibliotecari profesioniști și devotați —» BiblioCity
05:06:51Sectorul medical - un domeniu larg de aplicații pentru IT —» BiblioCity
21:05:26Pr. Prof. Alkiviadis Kalivas – Însemnare pe marginea linguriței comune pentru împărtăşire —» Liturgică şi Misiologie Ortodoxă
21:05:26Pr. Prof. Alkiviadis Calivas – Însemnare pe marginea linguriței comune pentru împărtăşire —» Liturgică şi Misiologie Ortodoxă
19:55:55Noua ideologie —» Badan Blog
17:59:46©️ Mă dezbrac de gânduri —» Licurici de suflet
14:44:38Trafic infernal la București pe timp de pandemie —» Curaj.TV | Media alternativă
13:59:37Altercații cu poliția la protestul veteranilor —» Curaj.TV | Media alternativă
08:50:54Ziua Românilor de Pretutindeni: Mesajul de felicitare al secretarului de stat al DRP, Ovidiu Burdușa —» Elena Robu
08:01:57DIN POEZIA LUMII - Osip MANDELȘTAM —» Leo Butnaru
07:57:50Evocări : ION MADAN, bibliolog, bibliograf și profesor, doctor în istorie (85 de ani de la naștere) —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
07:21:58PROPAGANDA RUSEASCĂ – O SPERIETOARE. Vulnerabilitatea în fața antitezelor naște mituri —» Nicolae Federiuc