251820 cazuri COVID-19 în Moldova
4016 – cazuri active
241912 – cazuri vindecate
5892 – cazuri fatale
Actualizarea datelor: 6 mai 2021 ora 00:21


Sochi 2014 olympic brand


Unul din cele mai cunoscute brand-uri din spatiul post-sovietic este celebrul ursulet Mishka care a simbolizat Olimpiada organizata in URSS la inceputul anilor 80. Probabil in majoritatea familiilor din Moldova a existat sau mai exista jucarii care il infatiseaza pe Mishka care au o incarcatura emotionala speciala asociata cu amintiri personale din acea vreme. Am avut si eu un asemenea ursulet pe cind eram mic insa sa pierdut pe la rude. Dar am impresia ca inca mai este. Mishka forever!

Olimpiada data a ramas puternic ancorata in constiinta noastra si inca si azi parintii nostri isi amintesc cu drag de acel eveniment care a reusit sa cuprinda tot spiritulul statului de la acea vreme.

Zilele trecute autoritatile ruse au prezentat noul brand al Jocurilor Olimpice de Iarna care se vor desfasura in Sochi in februarie 2014.

Sochi 2014 e un eveniment cu enorme mize pentru Rusia. Mize politice, economice, sociale, inovationale si nu in ultimul rind mize de imagine de tara. Este un eveniment carora autoritatile din Rusia acorda o atentie deosebita si este controlat la cel mai inalt nivel federal. E si firesc pentru ca e un eveniment cu totul deosebit si intotdeauna aceste jocuri au un impact simtitor asupra tarii organizatoare.

In urma unui tender anuntat de autoritatile ruse, compania Interbrand a fost desemnata cistigatoarea concursului de creare a brandului Sochi 2014. Despre Interbrand putem spune ca e una din cele mai mari companii de branding din lume si este recunoscuta la nivel mondial pentru ce face in branding. Asa ca de la Interbrand, teoretic, ne putem astepta doar la ceva bun. Pentru a concepe brandul Sochi 2014 autoritatile ruse au platit Interbrand circa 500 mii de dolari. Mult sau putin? Pentru un asemenea eveniment este un pret rezonabil.

Totusi ceea ce a prezentat Interbrand si in final au acceptat organizatorii, a generat o multime de critici din partea opiniei publice ruse. In mediul online brandul prezentat de Interbrand a fost criticat cu cele mai badarane cuvinte posibile. Elementul care a generat critica rusilor e partea de jos a logo-ului care nu este suficient de clar si duce la interpretari eronate. Insa nu-mi amintesc vre-un brand olimpic care sa nu fi fost criticat. Amintitiva de brandul olimpic London 2012 :)

Brandul Sochi 2014 este unul care se vrea a fi in pas cu noua generatie digitala. Pentru nimeni deja nu mai este o noutate ca internetul este tot mai prezent in vietile noastre intr-o forma sau alta. In 2014 va fi si mai prezent mai ales din cauza evolutiei echpamentelor mobile. Olimpiada din 2014 va fi o Olimpiada Digitala in care un mare accent va fi pus pe comunicatiile si platformele online in special cele de tip social network. In acest context gaselnita Interbrand de a adauga .ru e perfecta.

Urmeaza a fi organizate o serie de campanii online, dar si prin itermedul platformelor clasice de advertising, care vor viza implicarea natiunii ruse in acest eveniment si asigurarea unei interactiuni cu alte popoare si culturi de pe glob pentru a sprijini aceste Jocuri Olimpice.

Parca totul e bine si frumos. Parca Interbrand a facut totul ca la carte. Da, intr-adevar e un concept inovativ, unic in felul sau si in pas cu timpul. Insa parca ceva lipseste. Lipseste caldura unui Mishka.

Posted in Leonardo Da Vinci is the barman of the club

Sursa
2009-12-03 10:55:28



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

15:04:57Кишинёвский аэропорт —» Benia pictures production
15:04:57Компьютерное кресло —» Benia pictures production
15:04:57Николя Верт «История советского государства: 1900–1991» —» Benia pictures production
15:04:57Xiaomi Smart Scale 2 —» Benia pictures production
15:04:57Зимой на горе не был — не мужик —» Benia pictures production
15:04:57Такса и её хипстеры —» Benia pictures production
15:04:57Не мешки таскать —» Benia pictures production
15:04:57Лесное хозяйство —» Benia pictures production
15:04:56Сала ку Оргэ —» Benia pictures production
15:04:56Как я кровью делился —» Benia pictures production
23:38:43черт вот это стиль —» turn up the silence
04:55:22O CARTE RĂMASĂ PE PRAGUL TIPOGRAFIEI... —» Leo Butnaru
21:49:19today's lesson —» turn up the silence
17:22:59Culorile și starea de spirit —» Millavintage
16:33:00Puțin despre drone și armată —» Dragostina Vicol – jurnalism militar
14:52:33©️ Cel mai lung drum, Nicholas Sparks. —» Licurici de suflet
00:49:59balearic —» turn up the silence
19:41:05oooooof —» turn up the silence
17:50:58maravilhosa —» turn up the silence
14:36:00Punctul zero al Schimbarii - horoscop mai 2021 —» codul omega
21:31:37Pastorala ÎPS Mitropolit Vladimir la Învierea Domnului 2021 —» Portalul Tineretului Ortodox din Moldova
14:42:28Dud* —» Andrei LANGA. Blogul personal
14:33:10Cum poate fi adus focul haric: varianta covid —» Castraveţ
14:27:59Săniuș* —» Andrei LANGA. Blogul personal
13:44:29miau —» turn up the silence