Idei de afaceri, Agenţie matrimonială video

Ce face o agenţie matrimonială clasică? Pe scurt, caută în propria bază de date potenţiali parteneri care să corespundă criteriilor fixate de un anumit client. Iar rezultatul concret al căutării, adică “marfa” pentru care clientul plăteşte, constă în majoritatea cazurilor într-un set de fotografii şi numere de telefon ale respectivilor potenţiali. Acesta e tot serviciul, ceea ce se întâmplă mai departe nu mai este treaba agenţiei.

Cu totul altfel stau însă lucrurile în cazul unei agenţii matrimoniale video. Aici clientul nu se orientează (doar) pe baza unor fotografii, ci are posibilitatea să vadă casete filmate cu persoanele care îl interesează, putând la rândul lui să fie studiat, tot pe casetă, de alţi clienţi. Caseta sa de prezentare este realizată de agenţie. Astfel, când apelează la serviciile acesteia, el este filmat discret în timp ce susţine un interviu condus de patronul agenţiei, ceea ce rezultă fiind un filmuleţ de aproximativ jumătate de oră care va intra în arhiva agenţiei şi care va fi oferit spre vizionare celor interesaţi.

Avantajul acestei proceduri este imens: practic, informaţiile esenţiale (reale!) despre un potenţial partener sunt cunoscute înaintea contactului direct, iar asta, să recunoaştem, elimină o grămada de eventuale neplăceri ulterioare. Toţi cei care îşi caută un partener apreciază această posibilitate atât de clară de selecţie. Iar dacă agenţia reuşeşte să le ofere aceasta posibilitate, într-un cadru civilizat şi 100% discret, atunci afacerea are succesul asigurat.

Informaţii pe scurt

Ideea afacerii….o agenţie matrimonială unde clienţii îşi pot “cunoaşte” potenţialii parteneri urmărind interviuri filmate cu aceştia
Situaţia pieţei….piaţa este complet liberă
Capital iniţial mediu……5.000 de euro
Profit estimat….500-800 de euro lunar
Aspecte sensibile….aspectul sediului, abilităţile patronului de a conduce un interviu, amabilitatea şi promptitudinea în prestarea serviciului
Afacerea se recomandă…. în oraşele mari.

Cum se desfăşoară serviciul?

Din punct de vedere tehnic, lucrurile sunt simple. Clientul alege, prin intermediul unui album cu fotografii pus la dispoziţie de agenţie, un număr de persoane ale căror prezentări video ar vrea să le urmărească. Un angajat vine apoi cu casetele respective şi le rulează pentru client, iar acesta, în urma vizionarilor, poate să opteze pentru o anumită persoană.
Dar nu primeşte nici un fel de date de contact, nu i se spune nici măcar care este numele ei. Persoana vizată este sunată ulterior de agenţie şi invitată să treacă cât mai curând pe la sediu, unde i se prezintă caseta cu clientul care doreşte să o întâlnească. Dacă şi ea este de acord cu această întâlnire, atunci are loc schimbul de date de contact. Dacă nu, nu. Astfel, printr-o asemenea abordare se pun în legătură doar oameni care se simpatizează deja reciproc şi care au, deci, şanse reale să dezvolte o relaţie.

Costul serviciului?

Câteva zeci de euro, adică o sumă care să acopere cheltuielile cu realizarea fotografiilor şi a filmului de prezentare şi care să asigure, totodată, un profit agenţiei. În această sumă, clientul are dreptul de a viziona patru-cinci casete ale unor potenţiali parteneri. De reţinut că acest tarif se plăteşte o singură dată, la început, şi ulterior nu mai intervin alte plăţi. Chiar dacă clientul nu îşi găseşte perechea în câteva săptămâni, el nu este scos din baza de date - fotografia sa şi caseta de prezentare rămân la agenţie un timp îndelungat, astfel că ele pot fi vizionate de potenţiali parteneri chiar şi la un an şi jumătate după ce au fost realizate.

Cine sunt clienţii?

Clienţii pot fi şi tineri de 20 de ani, şi bunicuţe de 70, cu motivaţii dintre cele mai diverse: de la lipsa de timp pentru a-şi căuta partenerul potrivit până la caracterul mai timid, care face dificilă stabilirea de contacte cu ceilalţi. Oricum, un lucru este cert: cercul de cunoştinţe ale unui om obişnuit nu se mai măreşte semnificativ după vârsta de 25-30 de ani, de aceea, mai ales în oraşele mari, agenţiile matrimoniale sunt privite ca o modalitate foarte decentă de a-ţi face noi prieteni. Mentalitatea oamenilor a evoluat şi ea, astfel că a apela la serviciile unei agenţii matrimoniale nu mai este privit ca un demers înjositor.

Iar în ceea ce priveşte agenţiile matrimoniale video, s-a observat că ele îşi recrutează cei mai mulţi clienţi din rândul oamenilor foarte ocupaţi, cărora timpul limitat nu le permite să îşi caute un partener. Şi acesta, desigur, este un aspect avantajos pentru agenţie, deoarece o asemenea clientelă are posibilităţi financiare peste medie şi îşi permite să achite fără probleme un tarif de 30 de euro sau chiar mai mult.

Cum luaţi startul?

Dacă afacerea vă atrage şi vă hotăraţi s-o demaraţi, primul lucru pe care îl aveţi de făcut este să găsiţi un sediu potrivit. Cea mai bună alegere pentru o agenţie matrimonială video ar fi un apartament cu două-trei camere, situat într-o zonă civilizată, dar nu foarte circulată. Discreţia joacă un rol important în succesul acestei afaceri, deoarece oamenii au totuşi reţineri şi nu vor să fie văzuţi de tot oraşul intrând în sediul unei agenţii matrimoniale. Din acest motiv, chiar şi firma pe care o afişaţi pe zidul clădirii trebuie să fie una discretă.

Aşadar, amplasamentul agenţiei nu ridică probleme majore (nu trebuie un loc cu vad, nu e necesar ca apartamentul să fie la parter) şi asta înseamnă o chirie accesibilă. Amenajarea interioară este însă extrem de importantă. Ar fi nevoie de o cameră mai mare pentru înregistrările video, de una mai mică pentru vizionari (care poate funcţiona şi ca birou), precum şi de o recepţie. Spaţiul de filmare este cel căruia trebuie să îi acordaţi cea mai mare atenţie.

El nu trebuie în nici un caz să arate ca un platou dezordonat, ci ca o cameră de zi, elegantă şi primitoare. Confortul clientului este esenţial, ca urmare străduiţi-vă să decoraţi totul cu bun gust: mobilier de calitate (canapea, fotolii, măsuţă de cafea, bibliotecă), mocheta asortată, pereţi zugrăviţi în culori odihnitoare, tablouri (tablouri adevărate, nu kitsch-uri).

Dacă nu aveţi o cameră specială pentru vizionări, tot în acest spaţiu de filmare veţi instala şi arhiva de casete, albumul cu fotografii, televizorul color şi aparatul video. Camera de luat vederi poate fi plasată într-o poziţie cât mai puţin stresantă pentru client (eventual în spatele unei plante ornamentale). Proiectoarele pot fi montate fie în plafon, fie pe stative.

Casa scărilor, uşa de la intrarea în apartament, recepţia - totul trebuie să contribuie la crearea unui sentiment de încredere. Luaţi ca model sediile notariatelor care funcţionează în apartamente de bloc şi observaţi ce elemente vă dau impresia de fire serioasă: plăcută gravată montată pe uşă, holul acoperit cu mochetă, iluminarea cu neoane, mobilierul nou de la recepţie, faptul că, în mod evident, acel apartament este destinat strict desfăşurării unei afaceri: bucătăria este desfiinţata şi transformată în birou, nu există şifoniere, ci doar dulapuri-arhivă, în general totul arată ca un sediu de firmă, şi nu ca un spaţiu de locuit.

Următorul pas constă în achiziţionarea aparaturii. Să trecem în revistă ce vă trebuie:
• aparat foto digital (4.000 de lei);
• camera video şi stativ (10.000 de lei);
• două proiectoare (2000 de lei);
• televizor (2800 de lei);
• aparat video (1600 de lei);
• stoc de casete video (100 buc. x 32 lei = 3200 de lei);
• calculator, imprimantă (8 000 de lei).

În total, o investiţie de 24.400 de lei în aparatură, căreia i se adaugă chiria pe trei-patru luni pentru sediu, precum şi publicitatea de start. Maximum ar putea să ajungă la cca. 5000 euro.

Calculatorul este necesar din doua motive: în primul rând, pentru că va ajuta să gestionaţi în mod profesionist activitatea - fişele clienţilor le păstraţi în foldere speciale şi le printaţi ori de câte ori este cazul, daţi căutări rapide ale unor potenţiali parteneri după anumite criterii (sex, vârstă, studii, ocupaţie), primiţi şi trimiteţi mailuri, verificaţi cât de rapid se încarcă pagina dvs. web, ţineţi contabilitatea etc. Iar al doilea motiv pentru care calculatorul este necesar îl constituie faptul că filmele de prezentare ale clienţilor le puteţi transfera pe CD-uri, constituind astfel o rezervă a arhivei video.

Am ajuns acum la o etapă extrem de importantă: publicitatea de start. Aveţi sediul (amenajat corect), aveţi şi aparatura, nu vă mai trebuie decât arhiva de clienţi. Trebuie, deci, să începeţi să căutaţi persoane interesate să îşi găsească un partener şi să vă formaţi astfel, în timp, respectiva arhivă. Arhiva este de fapt o colecţie de fişe personale, fotografii şi casete video, care va spori de la lună la lună şi care constituie principala “avere” firmei dvs. Punerea ei la punct se poate dovedi un proces sensibil, dar nu foarte costisitor.

Primul pas este să realizaţi o pagină web, cu ajutorul unui designer profesionist, unde să explicaţi în amănunt ce serviciu oferiţi, cum se desfăşoară lucrurile din momentul în care clientul intră pe uşă şi ce avantaje imense are prezentarea video faţă de alte forme de prezentare. Accentuaţi faptul că aici sunt excluse surprizele, deoarece selectarea potenţialului partener se face în deplină cunoştinţă de cauză - ce vede clientul pe video este realitatea 100%, fără înfrumuseţări sau minciunele “nevinovate”, cum se întâmplă în cazul agenţiilor matrimoniale clasice.

Nu uitaţi să puneţi pe site imagini din interiorul sediului agenţiei, precum şi un montaj foto care să ilustreze cap-coadă etapele care se parcurg: susţinerea interviului filmat, vizionarea casetei unui potenţial partener, vizionarea de către potenţialul partener a casetei clientului/clientei, întâlnirea celor doi, o fotografie de final la starea civilă. Pentru realizarea acestui montaj apelaţi la un cuplu de prieteni dispuşi să vă ajute (aveţi grijă să fie amândoi numai zâmbet). Obligatoriu treceţi datele de contact ale firmei: telefoane (fix şi mobil), fax, e-mail şi adresa exactă a agenţiei, însoţită de o hartă clară, cu puncte de reper.

Această pagină web este principalul dvs. mijloc de convingere a clienţilor să apeleze la serviciile dvs., deci nu e cazul să faceţi economii la realizarea ei. Repetăm, apelaţi la ajutorul unui designer profesionist.
Odată ce aveţi gata pagina web, înscrieţi-o la cât mai multe motoare de căutare, dar căutaţi totodată să directionaţi vizitatori către ea şi prin alte canale. De exemplu, publicaţi în ziarele locale casete publicitare cu mesaje de genul:
• “Vă oferim parteneri interesaţi de o legătură serioasă!”
• “Video înseamnă sinceritate!”
• “Cunoaşteţi-vă partenerul înainte de a-l întâlni!”
• “Nu noi hotărâm cine vi se potriveşte, ci dvs.!”

Aveţi grija să se înţeleagă clar că sunteţi o agenţie matrimonială în adevăratul sens al cuvântului şi faceţi o trimitere clară la pagina de web, pentru informaţii detaliate. Puteţi răspândi şi pliante tipărite în condiţii de lux, care să reia într-o variantă mai concisă informaţiile de pe site (trimiterea la adresa de web rămâne obligatorie) şi nu uitaţi să precizaţi cât mai vizibil, pe pliant, următorul text: “Dacă serviciile agenţie noastre nu vă sunt utile în acest moment, vă rugăm să aveţi amabilitatea să înmânaţi acest pliant unei persoane care credeţi că ar putea fi interesată.” Nici nu aveţi idee cât de eficientă este această precizare: practic pliantele dvs. vor ajunge astfel, într-o proporţie majoră, în mâinile unui potenţial client şi nu în primul tomberon.

V-a intrat clientul pe uşă.
Ce-i de făcut?

În primul rând, bucuraţi-vă (dar doar în sinea dvs.). Invitaţi-l apoi pe client la o mică discuţie în camera de zi, ocazie cu care va putea admira decorul şi aparatura şi se va convinge astfel de seriozitatea şi profesionalismul dvs. Manifestaţi-vă disponibilitatea să îi răspundeţi la orice fel de întrebare legată de modul cum decurge serviciul prestat, de costuri etc. Strecuraţi câteva referiri la avantajele pe care le oferă o agenţie matrimonială video, dar aveţi grijă că aceste referiri să vină natural în cursul discuţiei şi să nu sune că şi cum aţi recita un text tip, pe care îl spuneţi tuturor clienţilor.

O ceaşcă de cafea destinde atmosfera şi uşurează conversaţia, fiind o investiţie minimă, dar cu o eficienţă majoră. În nici un caz nu îi vârâţi clientului contractul sub nas, după primele 30 de secunde - s-ar putea ca omul să fi venit doar într-o vizită de familiarizare cu agenţia dvs. Fiţi răbdător: dacă a bătut drumul până acolo, e clar că este interesat. Nu stricaţi totul printr-un comportament pripit.

Interviul

Odată contractul semnat şi onorariul încasat, nu înseamnă că puteţi trece pe loc la realizarea filmului de prezentare. Clientul va trebui să revină altă dată şi asta dintr-un motiv foarte simplu: va mai da o fugă la frizer sau la coafor, se va îmbrăca mai elegant, va alege un moment al zilei în care să arate cât mai bine.

Alocaţi cel puţin o oră înregistrării filmului, chiar dacă filmarea în sine va dura doar 30 de minute. Stabiliţi temele ce vor fi abordate, precum şi cele despre care nu trebuie să puneţi nici o întrebare. Precizaţi foarte clar că filmarea nu se repetă, iar materialul obţinut nu se prelucrează ulterior, el trebuie să arate exact aşa cum este. Odată ce clientul s-a destins, iar dvs. sunteţi pregătit, puteţi da drumul înregistrării (camera video va sta pe stativ şi, aşa cum am mai precizat, e bine ca ea să fie uşor mascată de o plantă, ca să nu intimideze).

Nu este indicat ca oaspetele dvs. să se vadă pe monitor în timpul filmării - există tendinţa firească să-i fugă din când în când privirea la monitor şi asta nu creează o impresie prea grozavă. În plus, ar putea încerca să-şi controleze cumva imaginea, ceea ce i-ar distruge toata naturaleţea. Cel mai bine este să uite cât mai rapid de existenţa camerei video şi acest lucru chiar se întâmpla de cele mai multe ori, în practică.

La terminarea interviului, vizionaţi împreună casetă. În 95% din cazuri, clientul se va declara mulţumit de rezultat. În restul de 5% din cazuri, singura soluţie va fi repetarea filmării cu achitarea din nou a onorariului, lucru stipulat clar în contract.

Întocmirea fişei clientului

După realizarea interviului, caseta va intra în arhiva agenţiei, având pe cotor un cod. Faceţi apoi clientului câteva fotografii cu aparatul digital, dintre care cea mai reuşită va intra atât în albumul ce va fi studiat de ceilalţi clienţi, cât şi într-un fişier pe calculator, însoţită de datele personale. Acestea vor fi ordonate după criterii ca sex, vârsta, înălţime, greutate, culoarea ochilor/părului, fumător/nefumător, studii, ocupaţie, pasiuni. Ordonarea este foarte utilă în procesul de preselectare a cercului de persoane (oarecum) compatibile cu clientul respectiv.

Vizionarea casetelor altor clienţi

Numărul casetelor pe care le poate vedea un client în baza tarifului achitat este limitat la patru-cinci. Motivul? Fiecare înregistrare are cca. 30 de minute şi, dacă ar fi mai multe casete, vizionarea ar depăşi câteva ore. Oricum este indicat să existe un spaţiu separat pentru vizionari, astfel încât clienţii să poată elibera camera de zi imediat după ce au terminat filmarea, făcând loc unui alt client.

Alegerea potenţialilor parteneri se face mai întâi pe baza albumului de fotografii. Clientul va studia acest album timp de 10-15 minute, apoi va indica preferinţele sale. Atât fotografiile cât şi casetele aferente vor purta acelaşi cod, pentru ca identificarea casetelor să fie facilă. La sfârşitul vizionării clientul trebuie să opteze pentru maximum trei persoane, specificând şi ordinea în care acestea să fie contactate de agenţie. După care va pleca, urmând să primească în câteva zile un telefon de la dvs.

Finalizarea serviciului

Dvs. veţi contacta prima persoană indicată de client, o veţi anunţa ca cineva şi-a exprimat intenţia să o cunoască şi o veţi invita cât mai curând pe la sediu, să vadă caseta pretendentului. E posibil însă ca această vizionare “de răspuns” să nu stârnească acelaşi interes şi atunci rezultatul este nul, contactul între cei doi nu va avea loc.

Treceţi atunci la poziţia doi de pe listă şi repetaţi procedura; dacă nici aici nu există o reacţie favorabilă, contactaţi a treia persoană de pe listă şi, dacă nici aceasta nu este interesată, sunaţi-l pe client. Explicaţi-i situaţia, cu multă diplomaţie, şi asiguraţi-l şansele sale de a-şi găsi un partener rămân intacte, deoarece fotografia sa şi caseta aferentă vor rămâne în arhivă şi vor putea fi consultate oricând de noi şi noi clienţi.

În cazul fericit când interesul este reciproc, procedaţi la schimbul de adrese şi, concomitent, retrageţi cele două casete din arhivă. Desigur, este posibil ca această potrivire iniţială să nu ducă la înfiriparea unei relaţii stabile şi-atunci clienţii se vor întoarce la dvs. şi vor solicita reintroducerea în baza de date. Dar la fel de posibil este şi ca potrivirea să fie perfectă, relaţia să evolueze şi cele două casete să devină un cadou de nuntă din partea agenţiei.

Realizarea casetei de prezentare. Aspecte sensibile

Pe caseta video de prezentare a unui client va fi un interviu de 30 de minute cu acesta. Interviul va fi condus de dvs., patronul agenţiei, în urma unei scurte discuţii preliminare în care clientul va indica ce teme ar prefera să fie abordate sau, din contra, ce teme crede el că l-ar dezavantaja. Ţineţi cont de aceste solicitări, mai ales că filmarea nu poate fi repetată decât prin achitarea încă o dată a tarifului. Din acest motiv, trebuie să vă feriţi să vă poată fi reproşat ceva, ca intervievator - bâlbe, poticneli, pauze nejustificate între întrebări, punerea interlocutorului în situaţii dificile.

Înregistrarea nu trebuie să sufere în nici un fel din cauza dvs. Practic, aici jucaţi rolul unui ziarist. Şi trebuie să fiţi un ziarist priceput, care stăpâneşte tehnica interviului, are experienţă şi ştie să scoată ce e mai bun de la interlocutor. Pentru a atinge acest standard, vă trebuie mult exerciţiu. Faceţi înregistrări de probă cu prieteni şi cunoscuţi (doar audio, pentru ca dvs. oricum nu veţi apărea pe casetă), ascultaţi apoi banda şi încercaţi să vă corectaţi pentru viitor toate stângăciile şi orice alte aspecte deranjante. În rest, iată câteva reguli generale:
1) în timpul discuţiei preliminare, luaţi notiţe. Acestea vor funcţiona ca un aide-memoire şi vor contribui la fluenţa interviului;
2) nu demaraţi interviul până când interlocutorul nu este cât de cât relaxat. În nici un caz nu spuneţi: “Gata, în acest moment începem să înregistrăm!”, pentru ca asta îi poate aduce brusc înapoi toate emoţiile. Pornirea camerei video ar trebui să o faceţi discret, în timp ce vorbiţi cu clientul şi simulaţi că puneţi la punct ultimele amănunte tehnice;
3) nu puneţi întrebări la care se poate răspunde monosilabic, doar cu da sau nu;
4) nu lăsaţi pauze lungi între răspunsul primit şi noua dvs. întrebare;
5) dacă prin comportamentul său (ton, vocabular, gestica) consideraţi că intervievatul îşi face deservicii, nu-l corectaţi. Lăsaţi-l să se desfăşoare nestingherit, înseamnă că aşa este el în mod natural (nu uitaţi, perioada emoţiilor a trecut, clientul e deja relaxat);
6) căutaţi să daţi ceva sare şi piper interviului, altfel veţi avea o înregistrare plictisitoare sau, în cel mai bun caz, seacă. De aceea, strecuraţi din când în când întrebări mai jucăuşe, care îl pot stimula pe client să dea răspunsuri spumoase, dovedind astfel că are simţul umorului: “La ce nu aţi putea renunţa niciodată?”, “Când aţi râs ultima dată cu poftă?”, “Care este cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-aţi făcut în viaţa dvs.?”
7) la începutul discuţiei, fiţi dvs. cel care vorbeşte mai mult. Treptat însă, intervievatul va deveni din ce în ce mai vorbăreţ şi la sfârşit chiar se va mira cât de repede au trecut cele 30 de minute. Acesta este un semn ca interviul a fost unul reuşit.

Cât de profitabilă este afacerea?

Considerăm o agenţie matrimonială video care funcţionează într-un apartament cu două camere decomandate situat la etajul întâi, într-un bloc din zona centrală a unui oraş cu cel puţin 200 000 de locuitori. Apartamentul este foarte uşor accesibil şi, din afară, nu atrage cu nimic atenţia. Singurul lucru vizibil este plăcută gravată cu numele firmei, montată pe peretele blocului, în apropierea intrării.

Bucătăria este desfiinţată şi funcţionează ca recepţie/birou, holul generos are rolul de spaţiu de primire şi, eventual, de aşteptare, sufrageria este camera de protocol unde se realizează filmările, dormitorul este camera de vizionare, debaraua este arhiva de casete. Pentru apartament se plăteşte o chirie de cca. 300 de euro lunar.

Patronul este cel care gestionează întreaga activitate, ajutat de o asistentă (cineva din familie). Promovarea pe care şi-o face agenţia atrage lunar 50 de clienţi, inclusiv din oraşele învecinate, dat fiind faptul că anunţurile publicitare sunt tipărite în presă. Tariful este de 30 de euro (100 de lei), aici intrând realizarea unei casete video de prezentare, introducerea în arhiva, consultarea catalogului cu fotografii ale celorlalţi clienţi şi vizionarea a patru-cinci casete.

Venituri
50 de clienţi x 400 de lei……………. 20.000 de lei
Cheltuieli
Chirie………………………………… 5 000 de lei
Casete: 50 buc. x 40 lei/buc……………..2000 de lei
Publicitate……………………………..1000 de lei
Întreţinere, telefon, diverse……………800 de lei
Total: 6.600 de lei
Profit brut                           11 200 de lei/lună

De remarcat că afacerea poate atrage chiar mai mulţi clienţi, deoarece e posibil ca unii să apeleze la serviciile agenţiei doar din simplă curiozitate (consultarea catalogului cu fotografii şi vizionarea câtorva casete sunt lucruri care stârnesc imediat interesul). Nu am luat în calcul salariul asistentei, afacerea putând fi desfăşurată în familie.

Sursa: Ideideafaceri.ro


Sursa
2009-01-17 11:56:56



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

14:54:38Pentru copiii de la Tabăra de Vară a Alianței Franceze vara a început cu lecții —» BiblioCity
14:54:13La Tabără, la Bibliotecă vin copii talentați —» BiblioCity
14:53:49În vacanța mare? De unul singur? Oare cum ar fi? —» BiblioCity
14:53:27Orice întâlnire a copiilor cu scriitorii devine un eveniment memorabil —» BiblioCity
14:52:43Cartea cea de toate zilele. Adevărată lecție de educație patriotică și spirituală —» BiblioCity
14:52:19Copii și Cuvinte. O Vacanță Mare cu o Scriitoare Mare este o Poezie scrisă împreună —» BiblioCity
14:51:57CARTEA cu ochi de copii – cartea cu poezii. Drago Mir – DRAG LUMII NOASTRE, LUMII COPILAȘILOR —» BiblioCity
14:49:23GHICITORI PE PORTATIV. Scriitoarea Marcela Mardare și-a amintit de elevii săi de cândva —» BiblioCity
17:35:45IHTIANDRU —» Andrei LANGA. Blogul personal
11:16:32105 ani de la nașterea artistului plastic Gleb Sainciuc —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
14:45:27EDITORIAL | Cazul „expertului” pedofil și noua mare provocare a lumii „moderne” —» Nicolae Federiuc
11:04:24DACĂ CITIȚI ÎN BULGARĂ, UN INTERVIU DIN REVISTA „FLACĂRA”, EDITATĂ DE UNIUNEA SCRIITORILOR DIN BULGARIA Leo Butnaru - Ognian Stamboliev —» Leo Butnaru
03:42:46PLOAIE —» Andrei LANGA. Blogul personal
07:02:18EXTRAS DIN INTERVIU —» Leo Butnaru
03:01:20JURNALUL CA MEMORIE, 1992 —» Leo Butnaru
10:18:42Primul concediu în patru cu Ilinca și Matei (probabil ultimul în Creta) —» Andrei Albu - omul alb cu gînduri negre
16:32:16Marea strategie scurtcircuitată —» APort | "Pentru un român care știe citi, cel mai greu lucru e să nu scrie." I.L. Carag
09:32:49CARTEA cu ochi de copii – cartea cu poezii. Drago Mir – DRAG LUMII NOASTRE, LUMII COPILAȘILOR —» BiblioCity
04:10:45PĂMÂNTUL FĂGĂDUINȚEI / POEME —» Leo Butnaru
19:04:43PLOAIE —» Andrei LANGA. Blogul personal
08:11:39Mărturii din GULAG filmate la Burlacu, Cahul —» Curaj.TV | Media alternativă
06:46:22Cercetașii ingenioși vara la Bibliotecă —» BiblioCity
06:25:46Amintiri despre foame și canibalism —» Curaj.TV | Media alternativă
03:30:24JURNALUL CA MEMORIE —» Leo Butnaru
15:07:39Trei reguli de știut când servim spumant! —» Fine Wine