ANA POPOVA: I-AM PROMIS LUI TATA SĂ-I FAC CUNOSCUT NUMELE ÎN LUMEA ÎNTREAGĂ
DE CE OAMENI DIN INIMĂ Să porți haine de la un brand sau altul este o opțiune legată de gust și portofel. Să alegi un brand local pentru că îți place și vrei să-i susții pe oamenii care muncesc în spatele lui, este deja o atitudine socială. Prin campania OAMENIDININIMĂ vreau să descoperim împreună pe oamenii din spatele brandurilor de haine create în Moldova. Și, totodată, să găsim motive pentru a-i îndrăgi și a vrea să-i încurajăm să continuie ce au început. Cu unii dintre ei veți descoperi că aveți viziuni, slăbiciuni sau pasiuni comune. În cazul altora vă va impresiona curajul, de care poate aveți impresia că duceți lipsă. În orice caz, istoriile lor nu ar trebui să vă lase indiferenți. ANA POPOVA ȘI BIJUTERIILE SALE Înainte să o cunosc pe eroina primului interviu, am întrebat-o la telefon despre pasiunile sale. Mi-a răspuns că îi place să petreacă timpul cu mama sa, să o răsfețe, să stea de vorbă, să se plimbe împreună.Cred că anume cu acest detaliu voi începe istoria în care urmează să o descoperim pe Ana Popova, proprietara brandului cu același nume, o fată deosebită, cu o inimă fragilă și cu un spirit creativ, grație căruia apar accesoriile sale de poveste. Odată intrată la artistă […]Sursa
2016-06-09 16:50:05