Când trei se ceartă, cine câştigă? (Unité)
Greii telecomunicaţiilor se avântă tot mai frecvent şi mai profund în lupta pentru „cel mai bun spot” atunci când nu reuşesc la capitolul „cea mai bună ofertă”. Astfel, în ultima jumătate de an ne-au bucurat cu oferte care mai de care mai „nelimitate” şi cu spoturi pe măsură.
Clientul din mine nu poate decât să se bucure de amalgamul de spoturi căci ofertele nu m-au convins. Eu sunt mai loială de fel şi dacă mi-am luat un pachet, atunci stau bine-merci cu el până la pensie (a lui sau a mea). Aşa sunt eu, mai aşezată dacă vreţi, şi nu mă las dusă de valurile strategiilor de marketing…
Revenind la spoturi, am numai cuvinte de bine (aproape). Îmi place „lupta loaială” în care s-au implicat, îmi plac modurile subtile de „a da peste nas” concurenţilor şi îmi place că-s total diferite chiar dacă în esenţă îmi vând aceleaşi „poveşti nelimitate”.
UNITÉ
Spotul „Unité” cucereşte prin simplitate şi tradiţii: nuntă moldovenească, muzică, dans, masa mare. E un motiv în care se regăseşte 99% din populaţie. N-are cum să n-ajungă mesajul la oameni. Ei nu ţintesc foarte sus, încep de jos, de la oamenii din sate şi orăşele, din suburbii şi municipii. Dacă conving şi pe cineva din capitală – e cireaşa de pe tort, dacă nu, nu e cu supărare – căci telefonia mobilă nu se rezumă doar la cei din Chişinău.
De rău: spotul e haios şi are impact doar la prima vizionare, însă la fiecare difuzare mă scoate din cameră: e foarte lung şi plicticos (exact ca o nuntă-n sat), dar e numai bun de făcut un ceai atunci când priveşti un film captivant şi nu te poţi dezlipi de televizor.
Sugestii: Difuzaţi spotul integral doar o săptămână-două, după care scoateţi-i pe „concurenţi” la montaj, cu această ocazie se reduce şi durata spotului. Apoi, promovaţi doar oferta „Unité”, că-s banii voştri la urma-urmei, de ce să faceţi „rezumat” ofertei concurenţilor din timpul şi banii voştri?
Nu știu cine le face spoturile (celor de la „Unité”), dar au mereu câte-o găselniță… Acel „ceva” care-i evidențiază din mulțime, iar asta e bine, bravo! Pentru mine ele sunt un pic prea provinciale, însă pentru restul țării – ele lucrează, asta-i important!
***
Impresiile despre spoturile de Crăciun de la „Orange” și „Moldcell” urmează…
Sursa
2013-11-28 07:54:02