Ce înseamnă un proiect „WOW”?
Nu cunosc circumstanţele în care agenţia „Granat” a ajuns la această „identitate corporativă”, dar… ştiu că şi-au propus să realizeze proiecte „WOW”:
1. Să fii agenţie ce prestează ŞI servicii de design, şi să cumperi un „prefabricat” de pe „Shutterstock” este la fel de neconceput dacă ai fi „Valentino” şi ai purta haine „D&G“;
2. Să-ţi creezi o identitate corporativă, după care să „dezvolţi” un pic „ideea” şi s-o scoţi la vânzare pe un stoc on-line – este cel puţin bizar (şi greu de crezut);
3. Iar dacă e ceea ce pare la prima vedere, adică „am văzut, mi-a plăcut, mi-am făcut” - atunci e de-a dreptul ruşinos.
1. Identitate corporativă (printscreen site) al agenţiei digital full-cicle „Granat”, (2011);
2. Template vândut pe „Shutterstock“. Copyright: knikola.
Notă: Un mare merci „informatorului” meu secret Nr. 1!
Sursa
2012-06-28 08:28:25