Nu vreau să mă www.cac.md!
Pe 12 aprilie a fost lansat cu tam-tam în regim de testare Centrul unic de eliberare a vizelor pentru UE de la Chisinau. Evenimentul este eclipsat de lingura de dohot pe care a conţinut-o lansarea: pagina oficială a centrului este www.cac.md.
Pe urme proaspete e greu sa comentezi un asemenea pas important făcut de reprezentanţii celor patru ţări care coordonează centrul – Slovenia, Ungaria, Letonia şi Austria. Fără îndoială că alegerea adresei s-a făcut după multe studii, analize lingvistice şi testări pe focus-grupuri. A câştigat varianta cu cele mai multe asocieri cu procesul de obţinere a unei vize. Se reţine uşor şi e adaptată culturii aborigene. Şi, mai ales, reprezintă un mesaj clar, pe înţelesul tuturor, care exprimă fidel atitudinea UE faţă de Moldova.
Acum, specialiştii PR ai centrului îşi rup capul la o campanie de promovare a paginii. Le propun gratuit următoarea idee: dintr-un fund roz de european, cu centrul înconjurat de 12 steluţe galbene iese textul: www.cac.md!. Personajul principal se întoarce şi spune: “Eu deja mă www.cac.md ! Tu ce aştepţi?” Asta ar fi cea mai memorabilă campanie publicitară din istoria Moldovei.
Aşteptăm şi balonaşe albastre cu text galben – “Unica cale ajungem UE – este www.cac.md ! Campanie promovată de SULA (Slovenia, Ungaria, Letonia şi Austria). ” Balonaşele, desigur că vor fi din alea lungueţe de care ne era ruşine să purtăm în copilărie. Şi umplute cu gaz metan pentru redarea mirosului şi crearea atmosferei de primire a unei vize Schengen.
Dat fiind că proiectele similare se bucură de o popularitate nebună, cred că www.cac.md va deveni în curând cel mai vizitat website. La urma urmei, caţi din noi, în plin proces de internet surfing n-ar prefera să dea un singur click în locul mersului la veceu?
aici imagini nu pun

Sursa
2011-07-08 13:39:40