PL vs PCRM. Youtube la putere
De îndată ce am privit toate 7 spoturi electorale ale PCRM am decis că tre’ de discutat.
Tractoriştii au decis să meargă cu paşi gigantici spre Victorie, da?
Astăzi voi compara PL şi PCRM.
Voi prezenta fiecare spot, dar întîi de toate ţin să precizez că, după mine, tehnica realizării acestor clipuri anti-AIE îmi place mult şi că se vede de la o poştă faptul că ei sunt serioşi în ceea ce ţine de promo în campania electorală.
E unicul partid care a cheltuit foarte mulţi bani pe o calitate impecabilă a spoturilor, chiar dacă informaţia din ele este absolut ireală şi trucată ( spotul numărul 6). Dacă fiecare din cele cîteva zeci de partide vor aloca şi ei atîţia bani unui astfel de promo( precizez, mă refer doar la originalitatea compunerii imaginilor, a muzicii şi a montării), ap am avea într-adevăr o campanie electorală de nota 10.
Spotul PL este ruşinos. Eu nu aş ieşi cu aşa un spot nici măcar pentru campania de alegeri locale din vreun sat, unde ştim cu toţii că situaţia e dezastruoasă la capitolul imaginaţie şi finanţe ( în mare parte).
Cum poţi avea bani de un nou sediu care costă cîteva sute de mii de dolari, dar să faci un spot care te-ar costa maxim vreo 10-20 de mii nu poţi?
Pe ce mizează PL? Pe acţiunile şi vorbele lui Ghimpu? El e un pic mai original ca V.V şi mult mai vertical şi cinstit, atîta tot. Dar cu asta nu poţi face campanie televizată. Să dai congresul? Cui îi trebuie să vadă toate feţele de birocraţi tineri şi mai puţin tineri ai unui partid aproape radical, cu un pic de pragmatism?
Puteau să dea măcar şi secvenţe video cînd Ghimpu împărţea bani sinistraţilor. Sau alte evenimente la care PL a fost actor major sau, la urma urmei, dă-i măi omule drag un video regizat normal de la vreo şedinţă a Parlamentului unde preşedintele interimar a dat dovadă de verticalitate!
Ap vorbeam de PCRM. Primul spot arată că bătrânii şi tinerii cu familie abia întemeiată împreună cu nou născuţii le este target-ul. De ce? Pentru că aceştia sunt printre cei mai numeroşi în ţară. Avem foarte multe nunţi, cununii şi cumătrii + foarte mulţi pensionari.
Care-i target-ul la PL? Tinerii obsedaţi de idei unioniste + jurnalişti unionişti nepragmatici + oameni cărora le place verticalitatea lui Ghimpu.
Spot PL:
Spot PCRM 1:
Mâine vine… Moş Crăciun.
Voi vedea ce partid voi alege.
PS
EU SUNT APOLITIC

Sursa
2010-10-28 00:41:18