Gucci, Armani și Versace…pe străzile din Chișinău
O dată cu sosirea primăverii chișinăuenii au renunțat la hainele de iarnă și au lăsat la vedere bluzele și tricourile de firmă.
Acum străzile urbei sunt arhi pline de oameni care poartă tricouri sau bluze inscupționate cu logo-uri ale unor branduri celebre. Faptul că în majoritatea cazurilor este vorba despre niște fake-uri prost realizate, e o altă problemă.
Niciodată nu am înțeles de ce oamenii cumpără haine de firmă cu logo-ul brandului inscripționat pe ele. Eu am impresia că purtându-le, ne trasformăm într-un panou publicitar mobil. Calitatea hainea pe care le porți poate fi ușor sesizată în baza țesuturilor și a croielii, nu este obligatoriu să porți o haină cu logo pentru ca ceilalți să știe că te îmbraci doar de la Gucci și Prada.
Aceiași impresie mi-o lasă și poșetele maro Louis Vuitton, ori poșetele de mii de euro cu logo-ul brandului inscripționat pe ele.
Atunci când îți cumperi o haină de firmă, o iei pentru calitate și nu exclusiv pentru fițe. Iar în cazul în care aveți un buget de shopping mai redus, mizați pe haine croite bine și din țesături de calitate. Dacă ai depistat un butic cu haine de calitate care ți se potrivesc și culmea, mai au și un preț redus, nu ezita să le cumperi. Eticheta trebuie să-ți garanteze o anumită calitate a hainelor pe care le cumperi și nu doar un anumit statut.
Sper ca trendul să nu se extindă și să nu transformăm Chișinăul într-un oraș cu panouri publicitare mobile. Fițele nu sunt în tendințe în 2010.
Sursa
2010-04-09 17:37:18