2009 Dacia Duster

Sursa: Publicat pe 03.2.2009 07:17 scris de Simona Alina

Logan-ul si noul Sandero au invadat piata europeana, motiv pentru care germanii au scos tot felul de replici taioase la adresa modelelor romanesti. Poate au dreptate, poate ca nu. Cei drept este ca Dacia profita din plin de pe urma crizei mondiale. Daca stam sa ne gandim un pic, in Germania e la moda sa iti schimbi rabla pe un Logan. Trebuie sa recunoasteti: un motiv destul de serios de ingrijorare pentru germani. Si iata ca azi Dacia vine cu unul in plus: Duster, varianta concept a ceea ce va deveni primul crossover romanesc. Lansarea oficiala va fi facuta la salonul auto de la Geneva, iar varianta de productie se presupune a fi lansata in 2010.

Duster - primul crossover Dacia, este in acelasi timp si un vehicul diferit de ceea ce eram obisnuiti sa vedem la Dacia. Vazut din scaunul soferului este un coupe sportiv, insa vazut din scaunele pasagerilor din spate acesta este un MPV (Multi Purpose Vehicle) - adica un vehicul bun la toate - cu o inaltime de 1.49 metri, o lungime de 4.25metri si o latime de 1.64 metri.

Partea frontala beneficiaza de o bara de protectie generoasa, cu doua prize de aer laterale ce sugereaza puterea. Grila fata pastreaza elementele traditionale Daciasi este completata de un set de blocuri optice, care se prelungesc pana la linia portierelor fata. Evident ca aceste elemente nu vor aparea in varianta de productie, dar este interesant de vazut ca brandul romanesc incearca si altceva.


Exteriorul este completat de jante din aluminiu de 21 de inchi, blocuri optice posterioare de forma trapezoidala, usi cu deschidere opusa. Duster este vopsit in Anthracite Grey.

Sub capota Dacia a plasat un motor 1.5 dCi ce dezvolta 105 cp, si are un consum de doar 5.3 litri/100km si o emisie de CO2 de 139g. Motorul este cuplat la o cutie de viteze manuala cu sase trepte

Sursa
2009-03-03 23:10:07



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

11:13:44Moldova (+ Georgia) și jocurile marilor puteri —» Curaj.TV | Media alternativă
13:07:33Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
06:31:00PĂZITOR ȘI SCRIITOR —» Leo Butnaru
20:45:20Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
19:26:07Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
18:04:08Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:30:53Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:02:19Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
06:18:00DIN YES-EURI —» Leo Butnaru
00:39:44Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
23:18:25Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
22:53:06O plimbare prin Capitala Neamului —» APort | "Pentru un român care știe citi, cel mai greu lucru e să nu scrie." I.L. Carag
18:29:28Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:44:39Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
06:51:05DIN STRICTL NECESAR —» Leo Butnaru
02:12:33Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
23:17:51Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
19:46:26Peter Heather, John Rapley – Why Empires Fall —» APort | "Pentru un român care știe citi, cel mai greu lucru e să nu scrie." I.L. Carag
19:33:08Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:57:48Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:36:11Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
11:19:00„Anul lui Eminescu – Opere jubiliare ale geniului poeziei române” —» Biblioteca Publică or.Rîşcani
06:39:00DIN REVISTA TINERILOR —» Leo Butnaru
04:33:30Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
02:11:28Fără Titlu —» Путепроводные Заметки