Disk is full sau, Gata, nu mai incape in noi atita Internet
“Nothing can grow forever, and exponential growth is always short lived. We’re running out of disk space, so if you have something left to say, better hurry. Once it’s full, it’s full.”, scria Seth Godin pe blogul sau http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2008/12/warning-the-int.html facind referire la Internet si interactiunea Internetului cu oamenii. Citeam recent un articol scris de Peggy Northrop, Editor Reader’s Digest, http://www.rd.com/blogs/behind-the-scenes-at-readers-digest/give-me-the-reader-s-digest-version-of/post8730.html in care autoare spune: “ I watch more hours of news on TV, read more disparate sources of information, listen to more radio and stay in touch with more people via email than ever before. Does it make me feel happier, smarter, more up to date? Um… on balance I’d have to say no.”
Citind aceste articole mi-am dat seama ca am aceiasi parere ca si Editorul Reader’s Digest. Zilnic, in medie sunt online cam 10 ore. Dar deseori mult mai mult. Daca ma gindesc bine uneori practic jumatate de zi sunt online daca iau in considerare timpul cit sunt online atit la serviciu cit si acasa. Acasa mai tot timpul sunt deschise 3 browsere iar in fiecare sunt deschise zeci de pagini. Evident nu reusesc sa “consum” toata aceasta informatie dar este clar ca “bag in cap” mult mai multa informatie decit inainte. Intrebarea este urmatoarea: La ce bun?
Ma ajuta pe mine cumva faptul ca am acces la atita informatie? Intr-un fel –da. Dar am eu oare cu adevarat nevoie de toata aceasta informatie? Putin probabil. Nu cred ca este ceva valabil doar in cazul meu.Este o situatie care devine generala. Noi real nu avem nevoie de atita informatie. Ne-ar face mult mai bine o plimbare prin padure sau o iesire la teatru decit acest consumerism informational. Lucrurile trebuie regindite.
Seth Godin conchide: “The internet isn’t full, but we are.”
Think again
Sursa
2009-02-10 11:38:56