notite de drum


Ma aflu in aeroportul din Frankfurt-pe-Main. Este enorm. Nu-mi vine nici un gand in cap. In orice caz, locul asta nu te predispune la poezie. Te simti in mijlocul globalizarii. Aici este centrul financiar al lumii si cel mai mare aeroport din lume. Pot sa spun ca aroportul este un fel de "axis mundis". Ar fi interesant de studiat parcursul si soarta miilor de pasageri ce se perinda pe aici. Personalul vorbeste engleza. Presupun ca vamesii sunt nemti dar personalul de aici este alcatuit din emigranti. Foarte interesant ca ai nostri de la Chisinau iar au facut o gafa. In loc de gate 40 au scris pe bilet gate 14.

Se mai intampla...

Cel putin bine ca nu au gresit litera. M-ar fi trimis la dracu in praznic in alta cladire. Nici nu e de mirare. Dupa indelungi cautari am inteles ca avionul care zboara la Bruxelles isi cauta pasagerii la gate 40. Asta dupa ce am intrebat o tipa destul de draguta de la informatii. Nu m-as fi mirat daca si ea ar fi gresit. Ca de toti suntem supusi pacatului de a gresi. Cel putin i-as intelege. In conditiile in care aeroportul de aici seamana mai mult cu cladirea Pentagonului decat cu un aeroport. Asadar nu m-as fi mirat daca m-au informat gresit. Dar culmea e ca m-au informat corect. Tocmai s-a apropiat o doamna de origine asiatica sa intrebe daca de aici pleaca cursa de la Bruxelles.

Astfel ca se mai intampla si in alte parti sa greseasca. Asa mai dau si eu piept cu faimoasele gafe aeroportuare. Presupun ca informatia despre numarul gate-ului, trebuia sa fie transmisa prin telefon si in loc de 40 s-a inteles 14. Acum incerc sa-mi imaginez fata casierilor de la gate-ul 14 atunci cand ii intreaba cineva de cursa de Bruxelles. Cred ca s-au obisnuit.

In aceste conditii propun ca informatia despre numarul portii de imbarcare sa fie transmisa pe cale scrisa si nicidecum orala. In al doilea rand este imperios necesar ca cei/cele care divulga numarul cursei sa faca faimoasele cursuri de retorica cu pietrele in gura. In fine, ar trebui ca in dreptul portii 14 sa fie afisate informatii care sa prezinte toate rutele programate pentru poarta 40. La fel ar trebui sa se procedeze si cu poarta 13(30), 15(50), 16 (60) etc.

Sursa
2007-10-26 16:45:00



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

01:25:15Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
19:38:25Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:35:11Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:30:58Primarii care i-au ajutat pe romi. Deportarea romilor în Transnistria —» Curaj.TV | Media alternativă
14:11:48Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
08:54:11Ștefan Iamandi: mii de surse media au publicat informații de la Congresul OIV din Moldova —» Fine Wine
06:01:00ÎN AȘTEPTARE 4/11 —» Leo Butnaru
05:44:00Amintiri —» Andrei LANGA. Blogul personal
03:44:24Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
01:22:04Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
21:59:09Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
19:19:16Eminesciana, 2025 —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
16:03:07Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
07:40:3510 motive pentru a te înscrie la Summer English Academy (5-12 iulie) —» Moldova Creștină
05:09:00ACOLO UNDE ZIUA SE NUMEȘTE ODOR —» Leo Butnaru
03:14:51Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
15:24:41Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:44:11Mafia lemnului atacă și pe litoral —» Curaj.TV | Media alternativă
14:11:38Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
04:18:003 DIN 11 —» Leo Butnaru
17:04:29Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:04:29Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
08:29:40Guest post: top 5 spumante recomandate de stagiara Fine Wine  —» Fine Wine
05:13:00EU, PERSONAJUL —» Leo Butnaru
00:49:08Fără Titlu —» Путепроводные Заметки