notite de drum


Ma aflu in aeroportul din Frankfurt-pe-Main. Este enorm. Nu-mi vine nici un gand in cap. In orice caz, locul asta nu te predispune la poezie. Te simti in mijlocul globalizarii. Aici este centrul financiar al lumii si cel mai mare aeroport din lume. Pot sa spun ca aroportul este un fel de "axis mundis". Ar fi interesant de studiat parcursul si soarta miilor de pasageri ce se perinda pe aici. Personalul vorbeste engleza. Presupun ca vamesii sunt nemti dar personalul de aici este alcatuit din emigranti. Foarte interesant ca ai nostri de la Chisinau iar au facut o gafa. In loc de gate 40 au scris pe bilet gate 14.

Se mai intampla...

Cel putin bine ca nu au gresit litera. M-ar fi trimis la dracu in praznic in alta cladire. Nici nu e de mirare. Dupa indelungi cautari am inteles ca avionul care zboara la Bruxelles isi cauta pasagerii la gate 40. Asta dupa ce am intrebat o tipa destul de draguta de la informatii. Nu m-as fi mirat daca si ea ar fi gresit. Ca de toti suntem supusi pacatului de a gresi. Cel putin i-as intelege. In conditiile in care aeroportul de aici seamana mai mult cu cladirea Pentagonului decat cu un aeroport. Asadar nu m-as fi mirat daca m-au informat gresit. Dar culmea e ca m-au informat corect. Tocmai s-a apropiat o doamna de origine asiatica sa intrebe daca de aici pleaca cursa de la Bruxelles.

Astfel ca se mai intampla si in alte parti sa greseasca. Asa mai dau si eu piept cu faimoasele gafe aeroportuare. Presupun ca informatia despre numarul gate-ului, trebuia sa fie transmisa prin telefon si in loc de 40 s-a inteles 14. Acum incerc sa-mi imaginez fata casierilor de la gate-ul 14 atunci cand ii intreaba cineva de cursa de Bruxelles. Cred ca s-au obisnuit.

In aceste conditii propun ca informatia despre numarul portii de imbarcare sa fie transmisa pe cale scrisa si nicidecum orala. In al doilea rand este imperios necesar ca cei/cele care divulga numarul cursei sa faca faimoasele cursuri de retorica cu pietrele in gura. In fine, ar trebui ca in dreptul portii 14 sa fie afisate informatii care sa prezinte toate rutele programate pentru poarta 40. La fel ar trebui sa se procedeze si cu poarta 13(30), 15(50), 16 (60) etc.

Sursa
2007-10-26 16:45:00



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

13:24:41Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
21:35:23Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:01:58Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:22:39Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
10:52:22Guilelm Șorban: Compozitor Român și Contribuțiile Sale —» CHIŞINĂU MUZICAL | Blogul Bibliotecii de Arte "Tudor Arghezi"
09:01:00DIN STRICTUL NECESAR —» Leo Butnaru
21:31:00Oglinzi —» Andrei LANGA. Blogul personal
21:31:00Oglinzi —» Andrei LANGA. Blogul personal
18:42:07Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
18:42:07Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:35:10Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:03:37Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
11:56:00Din: Poezia franceză. Antologie / (Simbolismul, suprarealismul, modernismul) —» Leo Butnaru
11:01:46Chișinăul — „capitala mondială a vinului” astăzi —» Fine Wine
09:10:35Interviu cu Constantin Moscovici: 20 de Ani de Muzică Instrumentală —» CHIŞINĂU MUZICAL | Blogul Bibliotecii de Arte "Tudor Arghezi"
06:26:00PAGINI DE JURNAL / 10.VII.2018 —» Leo Butnaru
19:24:24Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:53:40Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:22:18Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
03:55:00STRICTUL NECESAR / Florilegiu VIII —» Leo Butnaru
21:37:00Cer —» Andrei LANGA. Blogul personal
21:37:00Cer —» Andrei LANGA. Blogul personal
20:19:33Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
19:00:07Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
15:18:16Fără Titlu —» Путепроводные Заметки