“Cum poti face cunostinta cu Eugen Luchianiuc” sau “#cuptorul blogosferic”
Atentie: Acest articol este fara diacritice, rosiile si castravetii pastrati-le pentru salata.
Sfaturi utile:
1. Pentru a face cunostinta cu Eugen Luchianiuc in primul rand este nevoie de blog. In cazul meu am citeva articole pe voxpublika si cateva articole aici.
2. Trebuie sa fii atent la ce se posteaza pe facebook, dar mai ales atent la ce posteaza Eugen Luchianiuc. Aaaa si tre sa pui like obligatoriu la toate postarile lui ( da da, asta e in plus). Eu am fost atenta la initiativa de a crea un festival-workshop cu bloggerii.
3. Trebuie sa ai multi prieteni pe facebook (eu am 1159) care sa voteze pentru tine cand este cazul. Cazul meu a fost unul de succes. Voturi, voturi si tadam am fost selectata sa particip la #cuptorul blogosferic.
Mesaj intarziat: Multumesc celor care au votat pe facebook pentru mine. Nu am știut ca e asa de simplu să cunosti face 2 face personalitatile notorii ale blogosferii moldovenesti.
Continut de articol: 14-15 iulie a avut loc festivalul-workshop “Cuptorul Blogospferic”, la Orheiul Vechi, in cadrul caruia s-a propus identificarea si promovarea unei idei de implicare sociala a bloggerilor pentru a transforma Moldova intr-o tara frumoasa si prospera. Grupul din care am facut parte a generat o idee tare simpatica. Si anume crearea unei platforme (o pagina pe facebook pana una alta) de informare gratuita si neformala a publicului despre actiuni/evenimente si proiecte sociale. Mai multe detalii aici. Grupul castigator a venit cu ideea implementarii insignelor reflectorizante pentru a spori siguranta la trafic pe drumul Cahul-Chisinau-Balti. Eu personal am votat si pentru ideea aceasta. Mi se pare chiar foarte realizabila.
Concluzie: Ramane sa urmarim actiunile bloggerilor de mai departe ca sa intelegem de ce #cuptorul blogosferic nu a fost in zadar adica much adoe about nothing sau o simpla distractie de weekend.
PS. Multumiri speciale lui Pasa Valeriu, directorul rezervatiei cultural-naturale Orheiul Vechi, locul a fost ales perfect; Efes-Vitanta pentru ca berea dupa bere e placere si companiei Moldcell. Nu ma las pana nu am si eu un ceas violet de la ei :)
Filed under: Societate

Sursa
2012-07-25 18:08:52