Studiu: Pe Facebook a fost plasată publicitate cu 58% mai mult față de anul trecut
Compania TBG Digital a publicat un raport privind publicitatea pe Facebook. În trimestru II, anunțurile publicitare a atras cu 53% mai mulți consumatori, față publicitatea simplă. Anunțurile publicitare destinate utilizatorii mobile de 4 ori a întrecut anunțurile publicitare pe Twitter.
Analiștii de la TBG Digital au analizat circa 406,000,000,000 de vizualizări care cuprind 196 de țări și 276 de clienți. Prețul pentru afișarea publicității (CPM) în trimestrul II al anului 2012 a crescut cu 58%, față de perioada similară al anului trecut.
Creșterea se datorează cel mai probabil cu atractivitatea tot mai mare a anunțurilor direcționate și amestecare a mai multor tipuri de anunțuri și tipuri de interacțiune sociale.
În Germania a crescut prețul pentru o mie de afișări cu 31%, SUA cu 25% și Marea Britanie cu 8%. Indicatorii sau stabilit, după ce baza de utilizatori s-a redus cu 1,1%, timp de 6 luni.
Reducerea numărului de utilizatori nu a fost o surpriză pentru Facebook. ”Noi așteptăm că creșterea activă a utilizatorilor va scade încet, direct proporțional cu creșterea numărului de utilizatori activi și va atinge un nivel mai mare de penetrare pe piață” a declarat reprezentantul companiei Facebook. ”De îndată ce creșterea activă a numărului de utilizatori scade încet, business-ul depinde de posibilitatea de a ridica nivelul de participare pe piețele existente și cele noi.” În legătură cu acesta compania Facebook, încearcă să compenseze scăderea datorită piețelor noi, așa ca India și China.
Creșterea prețului pentru 1000 de afișări, se datorează faptului că interesul față de anunțuri și istorii (stories) publicitare a crescut și anunțurilor publicitare mobile.
Sursa: towave.ru / Sursa imagine: mashable.com
Sursa
2012-07-20 08:59:45