Posibilități noi pentru crearea publicității pe Facebook
Facebook a adăugat opțiunea de postări ”nepublicate” pentru deținătorii de pagini, prin intermediul ”Pages API”. Postările ”nepublicate” nu apar în Timeline sau în fluxul de noutăți ai fanilor brandului, însă aceste postări pot fi folosite pe post de publicitate.
Până acum deținătorii de pagini pe Facebook, nu putea crea un anunț publicitar fără ca postul să fi fost afișat în Timeline. Acum brand-urile pot crea o publicitate, de exemplu un spot video, care are ca țintă fanii potențiali și nu cei prezenți. Totodată noua opțiune poate fi folosită pentru testarea unui post potențial, ca mai apoi să fie publicată pe pagina de Facebook sau nu. Pe lângă aceasta, noua opțiune este perfectă pentru acoperirea mai multor segmente, de exemplu, un post pentru femei, altul pentru bărbați sau pe grupe de interese.
Mai devreme postările ”nepublicate” în scopuri publicitare era disponibile doar pentru cei ce aveau un buget destul de mare pentru publicitate.
Sursa: likeni.ru / insidefacebook.com
Sursa
2012-07-11 14:39:48