Studiu: Marketologii sunt interesați mai mult de imaginea brand-ului, decât de like-uri
Potrivit unui studiu realizat de compania Ad Age și Citigroup, marketologii care procură publicitate pe Facebook sunt interesați în recunoașterea brand-ului, ci nu în numărul de like-uri sau comentarii.
Întrebați care este scopul pricipal a publicității pe Facebook, 45,9% din respondenți a răspuns că au ca prioritate pricipală crearea imaginii brand-ului și recunoașterea lui pe rețeaua socială. 17,6% din respondenți au spus că, generarea traficului pe site-urile brand-urilor este scopul principal ai publicității, apoi urmează like-urile - 12,1%, comunicarea directă cu clienții - 11,9% și comerțul social - 2% din respondenți.
Este interesant că pe locul 3 se află numărul ”like-urilor”, necătând faptului că numărul ”like-urilor” este punctul central pentru majoritatea strategiilor de marketing pe Facebook, deși specialiștii în marketing nu cunosc cum ”like-urile” pot fi transformate vânzări.
Sursa
2012-07-11 15:58:56