pierderii de timp în procesul de muncă


Principalele cauze (motive) ale pierderii de TIMP
Luaţi în considerare următoarele cauze de pierdere de timp: - lipsa unei viziuni (uneori o lipsă completă) a scopurilor, obiectivelor şi metodelor de soluţionare a lor; - planificarea necorespunzătoare a zilei de lucru; - incapacitatea de a finisa lucrul început; - stabilirea unui scop neclar, confuz și superficial;
- un sistem de fișiere (dosare) creat ineficient; - încercarea de a face mai multe lucruri o dată; - informaţiile întârziate sau incomplete; - probleme cu autodisciplina; - nu este creată nici-o prioritate a sarcinilor; - propria dezorganizarea, dezordine la locul de muncă; - indiferență față de sarcinile care trebuie îndeplinit, motivaţia scăzută şi de multe ori chiar lipsa acesteia;
- lectura excesivă a corespondenţei; - lipsa unei diviziuni corecte a sarcinilor; - apelurile telefonice care pot dezbate de la procesul de muncă; - incapacitatea de a refuza; - vizitatori neplanificați; - distragerea atenţiei (zgomot, etc) - lipsa de pregătire pentru discuţii, conversaţii; - pierderea timpului pentru căutarea și găsirea adreselor corecte, numerelor de telefon, persoanelor de contact şi a înregistrărilor;
- sociabilitate excesivă; - un număr mare și inutil de înregistrări; - lipsa de răbdare, dorința de a face totul repede; - amânare constantă a sarcinilor “pentru mai târziu”; - prezența feedback-ului negativ sau lipsa acestuia în genere; - discuţii permanente la locul de muncă; - dorinţa de a cunoaşte multe lucruri inutile;
- aşteptările pe termen lung (de informare, în timpul reuniunii, etc). Mulţi oameni au succes pentru că reușesc să evite cauzele care îi perturbează procesul de lucru. Cele mai mari pierderi le avem atunci când nu știm să deosebim sarcinile importante de cele mai puțin importante.
Este evident că nu avem posibilitatea de a gestiona propriul timp, dar putem gestiona cu propriile afaceri, luând în considerare factorul timpului. Este important ca în crearea unei autodiscipline să se dezvolte abilitățile de organizare, planificare, coordonare, promovare și monitorizare.
Sursa: www.prostoy.ru

Sursa
2012-07-10 10:39:00



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

23:42:26Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:28:23Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
09:44:24Spumantele din Moldova care s-au impus la CMB —» Fine Wine
08:20:44Rezidențele „No Frontier” —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
19:57:26Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:04:54Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:04:54Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
07:38:36Alegeri | Turul doi nu există —» Curaj.TV | Media alternativă
02:50:14Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
21:20:00Țara mea și a ta —» Doar înainte
14:58:13Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
06:48:00STRICUL NECESAR —» Leo Butnaru
13:31:49Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
13:31:49Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
05:30:00Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
05:30:00Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:38:30Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:52:11Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
09:16:47Nou: Castel Mimi Rara Neagră 2024 —» Fine Wine
08:00:00SĂ FIM SERIOȘI... —» Leo Butnaru
18:33:21Discuții la festivalul de film feminist —» Curaj.TV | Media alternativă
14:19:41Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
13:30:57#Alegeri2025Moldova: Am intrat în alegeri sau încă nu? —» Curaj.TV | Media alternativă
08:00:17A început un nou sezon de vinuri bune la Vinaria din Vale —» Fine Wine
05:25:00DIN PASIENȚE —» Leo Butnaru