Tot mai puțini utilizatori folosesc tab-urile pe Facebook, de când a fost introdus Timeline-ul
Cu introducerea funcției ”Timeline” pe rețeaua socială Facebook, paginile brand-urilor și-au schimbat aparența și funcționalitatea. De asemenea a afectat semnificativ gradul în care fanii interacționează cu tab-urile paginilor pe Facebook.
Conform datelor oferite site-ului Mashable, de către PageLever, implicare utilizatorilor în folosirea tab-urilor a scăzut cu 54%, de când brand-urile au început să folosească ”Timeline-ul”. Acesta concluzie a fost trasă, după ce au fost analizate circa 500 de pagini cu mai mult 10 mii de fani.
Din grafic se vede că implicarea utilizatorilor în folosirea tab-urilor a început să scadă, începând de pe data de 28 februarie. Implicare a început să scadă brusc pe data de 30 martie, atunci toate paginile au fost forțate să treacă pe ”Timeline”. Un fapt straniu este că în weekend utilizatorii se folosesc mai mult de tab-urile pe paginile brand-urilor.
Fondatorul PageLever, Jeff Widman crede că scăderea implicării utilizatorilor în folosirea tab-urilor sunt datorită doi factori: Brand-urile nu pot seta ca pentru cei ce nu-s fani ai paginii să fie automat redirecționați pe un tab special și că tab-urile sunt mai puțin vizibile în Timeline.
Ce poate să însemne acest lucru pentru brand-uri? E greu de spus, însă căderea implicării utilizatorilor față de tab-urile paginilor ar trebui ca brand-urile să-și scadă cheltuielile pe dezvoltarea tab-urilor cu conținut propriu.
Sursa: mashable.com
Sursa
2012-07-06 19:59:21