TEDx Iaşi-Advertising
posh şi mare. cam aşa a fost evenimentul din Iaşi. spre mare diferenţă de cel din Lipcanicovor roşu la intrare
![](http://1.bp.blogspot.com/-v25Hs6aZ2yU/T_VCrFryZdI/AAAAAAAADDY/_b57exMSdNo/s200/561366_4201514643187_343506735_n.jpg)
![](http://1.bp.blogspot.com/-bFqjYZLk0Vs/T_VCqZBkPqI/AAAAAAAADDU/Gez1rYLfHXw/s200/406025_4201528923544_8462265_n.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/-Y7kgisYmOzE/T_VDMCHliPI/AAAAAAAADDk/TcUJYoQzuCA/s320/319332_4201515203201_1795944570_n.jpg)
a fost primul TEDx de nişă la care am fost, şi a fost bine
prima jumătate era un pic mai generică: s-a vorbit despre importanţa educaţiei şi a culturii în advertising şi despre faptul că orice oraş poate deveni mai frumos cu un pic de imaginaţie
după amiază a venit hard core-ul
idei bune care mi-au rămas în memorie: ce am reţinut este că dacă o idee e safe atunci ea nu e bună pentru advertising şi încă mulţi dintre cei care se consideră creativi idee nu au de istoria advertisingului, un facepalm tare-tare bun.
speech-uri bune au fost multe, la fel le voi pune aici ca să judecaţi singurei
cel mai interesant a fost altceva:
1. o idee de reţea nouă: http://bravatar.me/
2. ceea ce nu ştim că nu ştim despre ceva este cel mai interesant pentru public(teorie dezvoltată şi demostrată de premiantul cu 9 Cannes Lyons)
am mai scris şi despre TEDx Lipcani
Sursa
2012-07-05 11:11:00