80% din agenți de publicitate: Facebook nu este atât de important ca restul web-ului
Agenții de publicitate au început să înțeleagă că mai sunt și alte platforme publicitare decât cea mai mare rețea socială.
Potrivit unui studiu realizat în luna iunie de către compania 33Across, de unde rezultă că o pătrime din agenții de publicitate se vor concentra atenția pe 80% din restul web-ului, ci nu pe Facebook. Acest lucru prezintă un salt cu 23% față de luna martie 2012. Mai rău pentru Facebook este că, de cinci ori mai mulți de publicitate, față de luna martie, vor scade bugetul pentru promovare pe rețeaua socială. Această prezintă o schimbare masivă până la IPO și după.
”Ce a fost deosebit de surprinzător pentru mine că agenții de publicitate și-au schimbat complet atitudinea față de Facebook după IPO” a spus Allie Kline, director pe marketing la 33Across. ”Viitorul companiei Facebook depinde de cheltuielile pe publicitate - atât pe web, cât și pe dispozitivele mobile. Studiul realizat de noi indică la ceea că Facebook mai are de lucrat pentru ca agenții publicitari șă-și restabilească încrederea în investițiile acestora pe Facebook.”
33Across a întrebat agenții de publicitate pe ce se axează, pe Facebook sau pe restul internetului (ROW). Puteți vedea diferența în tabelul de mai jos:
În martie 2012 doar 58% din agenți de publicitate au spus că se axează pe restul internetului, însă în luna iunie cifra s-a râdicat până la 71% și se adaugă cei care împart Facebook și ROW la 40:60 și se primesc 80% din agenți de publicitate care privesc către alte platforme de publicitatea și nu pun mare accent pe Facebook.
Studiul mai arată că pentru marketologi este important să aibă o imagine globală a campaniilor publicitare, indiferent de platforma aleasă. Facebook are o prioritate mai mică și este mai puțin tratat ca o categorie în sine, ci doar ca încă un canal de publicitate. Acum agenții de publicitate doresc să integreze toate datele de marketing pe care le colectează și să înțeleagă rentabilitatea globală a investițiilor (ROI).
Facebook se află în ofensivă după ce în iunie a lansat un raport împreună cu compania comSocore ”cum să faci marketing eficient pe Facebook”. Și informația lansată de eMarketer, care susține că defapt publicitatea pe Facebook e mai eficientă decât a fost raportată. Dar în general, lucrurile nu stau atât de bine după ce, cea mai mare rețea socială din lume s-a listat la bursă.
Sursa: venturebeat.com / Foto: mashable.com
Sursa
2012-07-04 14:01:07