Pista de bicicliști pe bulevardul Dacia. Opinie/soluții (scris de Dorin)

Stimați cititori, faceți cunoștință! Tânărul din imagine se numește Dorin Plugaru și este un biciclist înrăit.

Probabil va mai scrie pe blog, despre drumuri, despre bicicliști.

//////

Cum s-a putut lăsa ditamai bulevardul Dacia fără locuri de parcare pentru automobile? Întrebare pentru Ministerul Afacerilor Interne, Poliția Rutieră șefii Drumarilor, tot felul de organizații gen VELOHORA etc.

De ce nu-mi place marcajul prezent:
- au tăiat locurile de parcare pentru automobile (varianta ca mașina nu calcă linia galbena și biciclistul trece intre bordura și automobil nu merge);
- în intersecție marcaj nu este, presupun ca sunt depășiți de situație și nu au știut cum sa-l facă , luam bicicleta în spinare și devenim pietoni;
- aceste marcaje se fac pentru bicicliștii amatori (profii oricum merg cum vor ei), și acest marcaj obligă amatorii să meargă pe carosabil unde e periculos și cel mai murdar aer.

Galben - marcaj actual / Verde - Alternativa 1 / Roșu- Alternativa 2 / Portocaliu - Alternativa 3 (dacă tot au făcut gafa) / Cercul 1 Roșu - Indicator: Parcare lângă bordura / Cercul 2 Roșu - Indicatoare: Sens unic, și Oprirea interzisa

Alternativa 1 (Verde) (Cea mai buna după părerea mea)
Se creează o pistă pentru bicicliști pe trotuar. Pe bulevardul Dacia este destul loc pentru asta. Mult mai sigur, se primblă oamenii în voie fără să încurce la automobiliști. Negativ: nu văd.

Alternativa 2 (Roșu)
Marcajul în zonele unde sunt parcări se va aplica pe partea stânga. În rezultat vom avem și parcări și pistă. Negativ: Pista va traversa o bandă a carosabilului, dar nu e cel mai strașnic.

Alternativa 3 (Portocaliu)
Daca tot au făcut gafa și au efectuat marcaju, multi bani bla bla, de schimbat nu-i posibil. Adaugam 2 indicatoare. 1- Parcare lângă bordura , 2- Sens unic, și Oprirea interzisa. Rezultat: parcări pe stânga, pista de biciclist pe dreapta.

Harta în rezoluție mare.

*

Sursa
2012-06-29 12:50:38



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

03:29:34Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
21:48:21Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
19:29:27Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:33:25Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
05:44:00DIN REVISTA TINERILOR —» Leo Butnaru
02:26:46Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
21:37:59Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
18:44:08Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:02:33Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:11:02Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
09:54:53Extensia prezentului —» Jurnal A.
05:29:00DIN PASIENȚE —» Leo Butnaru
03:01:13Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
15:50:18Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
15:10:54Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
12:55:00Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
06:52:00JURNALUL CA MEMORIE —» Leo Butnaru
20:17:49Ce cărți bune am mai citit (23) —» APort | "Pentru un român care știe citi, cel mai greu lucru e să nu scrie." I.L. Carag
13:31:00Ieri —» Andrei LANGA. Blogul personal
12:12:33FESTIS : realitatea în oglinda caricaturii —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
03:40:21Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
22:08:18Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
20:07:45Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:46:23Tot ce n-am scris —» APort | "Pentru un român care știe citi, cel mai greu lucru e să nu scrie." I.L. Carag
15:57:33Fără Titlu —» Путепроводные Заметки