Patru obiecţii contra publicității

Orice obiecție este o consecinţă a îndoielii. Orice îndoială apare din cauza lipsei informaţiilor. Dacă sunt informaţii, atunci îndoiala se transformă în convingere. Totul.md vă propune să aflați părerea cu privire la obiecţiile majore care apar la clienţi în legătură cu propunerile care vizează publicitatea.

Obiecţia numărul 1: nu sunt bani

Poate că această obiecţie se poate auzi cel mai des. Să încercăm să privim această situație dintr-o altă perspectivă. Sursa banilor o constituie vânzarea. Prin urmare, dacă în prezent nu aveţi bani, aceasta înseamnă că vânzările sunt mici sau lipsesc în totalitate. În acelaşi timp, sunteţi încrezut că produsul dvs. merită atenţia cumpărătorilor, şi a fluxului masiv de clienți. Dar acest lucru nu se întâmplă. De ce? Este foarte probabil că această situație poate fi explicată de următoarele cauze: – Dacă produsul dvs. este exclusiv, aceasta înseamnă că produsul dvs. este puţin sau deloc cunoscut; – Dacă produsul dvs. nu este singurul de pe piaţă, înseamnă că cumpărători sunt puţini sau nu ştiu despre condițiile specifice şi ofertele dumneavoastră, prin care vă pot compara cu alți vânzători. În orice caz, în scopul de a atrage clienții, de a crește vânzările si de a câștiga profiturile, este nevoie să începeţi cu răspândirea informaţiilor despre Dvs.. Și aici este vorba de publicitate. Trebuie de menționat, că publicitatea nu presupune neapărat costuri ridicate. Există modalităţi de a se recomanda unui număr mare de potenţiali cumpărători depunând eforturi minime.

Obiecţia numărul 2: puţin probabil că ne va ajuta 

Poate că vă aflaţi într-o situație de disperare, deoarece lucrurile merg prost. Aţi creat o afacere, ați investit în ea numeroase mijloace financiare, idei, dar nu aveți nici un răspuns de la clienți. Dar dacă, atunci când ați elaborat acest produs, erați siguri de faptul că acesta este un produs necesar, atunci propunerea dumneavoastră nu și-a găsit încă cumpărătorii. Pentru aceasta, trebuie să faceți doar un mic pas. De exemplu, Internetul propune multe oportunităţi, inclusiv cea care presupune, contra unei sume minime de bani, să prezinte informaţii veridice despre Dvs. şi să deschidă calea către clienţi. Plasarea informaţiei despre dumneavoastră pe un site renumit și recomandat va contribui la îmbunătățirea imaginii dumneavoastră în ochii potențialilor clienți.

Obiecţia numărul 3: Oricum suntem cunoscuți publicului

Această expresie este auzită adesea, atunci când se vorbește despre posibilitățile publicității. Să luăm, de exemplu, compania Coca-Cola. Denumirea acestei băuturi este cunoscută chiar și copiilor. Oare, în legătură cu acest fapt, această companie renunță la promoţiile publicitare? – Nu. Ei au mereu ceva de spus despre sine clienţilor lor: preţuri noi, servicii noi, produse noi. Şi ei vorbesc despre asta în mod constant: – Pentru ca cei care cumpără produsul lor, să continue să-l cumpere; – Pentru ca cei care vor auzi despre produs pentru prima dată, să se alăture celor care îl cunosc deja şi să îl cumpere; – Pentru ca cei care au auzit și cunosc produsul, să știe, că atunci când vor fi însetați, anume această băutură le va potoli cel mai bine setea, şi să aleagă anume acest produs dintre sute de alte produse care stau pe rafturi. Publicitatea unui produs cunoscut sprijină imaginea companiei de a rămâne de succes în anii care vor veni.

Obiecţia numărul 4: Nu avem timp

Pentru mulţi dintre noi, în momentul actual timpul este o sursă foarte căutată, şi în această privință suntem în totalitate de acord cu Dvs.
CREATOR:
Dar, uneori, din cauza acestei dorințe de a le reuși cât mai repede pe toate, noi putem omite ceva important, în special, şi, ceea, pentru ce economisim timpul. De fiecare dată, când atenția noastră este îndreptată spre informaţii noi, este important să le acceptăm, să le comparăm cu opţiunile existente şi să evaluăm utilitatea acestora. Poate că aceste propuneri vor fi utile pentru dumneavoastră peste câteva zile sau după vreun eveniment major. Sau poate că informaţiile au apărut anume în acest moment, când sunt cel mai necesare, si se vor dovedi a fi de mare importanţă pentru continuarea cu succes a lucrului început. Dacă publicitatea există, atunci cineva are nevoie de aceasta. Şi dacă piaţa publicității este în creştere, înseamnă că existenţa acesteia nu este numai necesară, ci este vitală, şi nu numai cuiva, ci multor oameni, probabil, inclusiv Dumneavoastră.


Sursa
2011-06-19 13:46:17



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

11:51:22Cafeneaua Literară: Spiritul Creator al Modernismului —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
12:33:00Fantome —» Andrei LANGA. Blogul personal
01:17:34Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
17:12:08Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:02:57Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:57:42Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
13:29:01Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
12:12:00Pământ —» Andrei LANGA. Blogul personal
12:12:00Pământ —» Andrei LANGA. Blogul personal
04:32:00POEME PRIN ANI —» Leo Butnaru
03:46:13Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
01:54:22Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
01:46:39Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:52:02Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
04:37:00DIN POEZIA LUMII —» Leo Butnaru
00:53:00do you remember being scared? —» turn up the silence
21:41:43Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
18:14:39Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
14:30:40Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
11:33:16Interpretări Teatrale ale lui Eminescu: Luceafărul —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
01:04:11Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
23:45:50Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
22:36:52Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
21:23:03Fără Titlu —» Путепроводные Заметки
16:41:55Fără Titlu —» Путепроводные Заметки