Patru obiecţii contra publicității

Orice obiecție este o consecinţă a îndoielii. Orice îndoială apare din cauza lipsei informaţiilor. Dacă sunt informaţii, atunci îndoiala se transformă în convingere. Totul.md vă propune să aflați părerea cu privire la obiecţiile majore care apar la clienţi în legătură cu propunerile care vizează publicitatea.

Obiecţia numărul 1: nu sunt bani

Poate că această obiecţie se poate auzi cel mai des. Să încercăm să privim această situație dintr-o altă perspectivă. Sursa banilor o constituie vânzarea. Prin urmare, dacă în prezent nu aveţi bani, aceasta înseamnă că vânzările sunt mici sau lipsesc în totalitate. În acelaşi timp, sunteţi încrezut că produsul dvs. merită atenţia cumpărătorilor, şi a fluxului masiv de clienți. Dar acest lucru nu se întâmplă. De ce? Este foarte probabil că această situație poate fi explicată de următoarele cauze: – Dacă produsul dvs. este exclusiv, aceasta înseamnă că produsul dvs. este puţin sau deloc cunoscut; – Dacă produsul dvs. nu este singurul de pe piaţă, înseamnă că cumpărători sunt puţini sau nu ştiu despre condițiile specifice şi ofertele dumneavoastră, prin care vă pot compara cu alți vânzători. În orice caz, în scopul de a atrage clienții, de a crește vânzările si de a câștiga profiturile, este nevoie să începeţi cu răspândirea informaţiilor despre Dvs.. Și aici este vorba de publicitate. Trebuie de menționat, că publicitatea nu presupune neapărat costuri ridicate. Există modalităţi de a se recomanda unui număr mare de potenţiali cumpărători depunând eforturi minime.

Obiecţia numărul 2: puţin probabil că ne va ajuta 

Poate că vă aflaţi într-o situație de disperare, deoarece lucrurile merg prost. Aţi creat o afacere, ați investit în ea numeroase mijloace financiare, idei, dar nu aveți nici un răspuns de la clienți. Dar dacă, atunci când ați elaborat acest produs, erați siguri de faptul că acesta este un produs necesar, atunci propunerea dumneavoastră nu și-a găsit încă cumpărătorii. Pentru aceasta, trebuie să faceți doar un mic pas. De exemplu, Internetul propune multe oportunităţi, inclusiv cea care presupune, contra unei sume minime de bani, să prezinte informaţii veridice despre Dvs. şi să deschidă calea către clienţi. Plasarea informaţiei despre dumneavoastră pe un site renumit și recomandat va contribui la îmbunătățirea imaginii dumneavoastră în ochii potențialilor clienți.

Obiecţia numărul 3: Oricum suntem cunoscuți publicului

Această expresie este auzită adesea, atunci când se vorbește despre posibilitățile publicității. Să luăm, de exemplu, compania Coca-Cola. Denumirea acestei băuturi este cunoscută chiar și copiilor. Oare, în legătură cu acest fapt, această companie renunță la promoţiile publicitare? – Nu. Ei au mereu ceva de spus despre sine clienţilor lor: preţuri noi, servicii noi, produse noi. Şi ei vorbesc despre asta în mod constant: – Pentru ca cei care cumpără produsul lor, să continue să-l cumpere; – Pentru ca cei care vor auzi despre produs pentru prima dată, să se alăture celor care îl cunosc deja şi să îl cumpere; – Pentru ca cei care au auzit și cunosc produsul, să știe, că atunci când vor fi însetați, anume această băutură le va potoli cel mai bine setea, şi să aleagă anume acest produs dintre sute de alte produse care stau pe rafturi. Publicitatea unui produs cunoscut sprijină imaginea companiei de a rămâne de succes în anii care vor veni.

Obiecţia numărul 4: Nu avem timp

Pentru mulţi dintre noi, în momentul actual timpul este o sursă foarte căutată, şi în această privință suntem în totalitate de acord cu Dvs.
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 90
Dar, uneori, din cauza acestei dorințe de a le reuși cât mai repede pe toate, noi putem omite ceva important, în special, şi, ceea, pentru ce economisim timpul. De fiecare dată, când atenția noastră este îndreptată spre informaţii noi, este important să le acceptăm, să le comparăm cu opţiunile existente şi să evaluăm utilitatea acestora. Poate că aceste propuneri vor fi utile pentru dumneavoastră peste câteva zile sau după vreun eveniment major. Sau poate că informaţiile au apărut anume în acest moment, când sunt cel mai necesare, si se vor dovedi a fi de mare importanţă pentru continuarea cu succes a lucrului început. Dacă publicitatea există, atunci cineva are nevoie de aceasta. Şi dacă piaţa publicității este în creştere, înseamnă că existenţa acesteia nu este numai necesară, ci este vitală, şi nu numai cuiva, ci multor oameni, probabil, inclusiv Dumneavoastră.


Sursa
2011-06-19 13:46:17



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

11:10:30Jurnaliștii comunitari au participat la Gala Jurnalistului Comunitar —» BPR Ungheni's Blog
07:04:35LINIA VIEȚII —» Leo Butnaru
14:49:58DINTR-O POSIBILĂ ANTOLOGIE, 2014 —» Leo Butnaru
10:11:03SOLIDARITATE —» Leo Butnaru
07:07:40Milostenia nu-i mai mult sau mai puţin merituoasă, după însemnătatea darurilor —» Portalul Tineretului Ortodox din Moldova
20:08:31Polițistă la volan, la fel ca bărbații cu epoleți, sfidătoare —» Curaj.TV | Media alternativă
19:47:06Am pierdut mii de dolari pe false ”investiții”! —» Curaj.TV | Media alternativă
10:00:08Anxietatea – de la cauze și consecințe, la soluții —» Moldova Creștină
08:50:04DIN ISTORIA (ȘI GEOGRAFIA) LITERATURII ROMÂNE ÎN IMAGINI © —» Leo Butnaru
05:42:32«Новости Приднестровья» продолжают тырить —» Бессарабские хроники
00:05:00Black Friday: All of Our Deals in One Spot —» Misterioz
18:44:12Cehia. Moldovenii de peste hotare sunt „diasporă” —» Curaj.TV | Media alternativă
17:24:22Zice că l-au păcălit cu locul de muncă în Germania —» Curaj.TV | Media alternativă
14:27:05Programul ,,Opera jubiliară a anului 2022” —» Biblioteca Publică or.Rîşcani
13:26:41Infografic ,,Septembrie - nici o zi fără lectură" —» Biblioteca Publică or.Rîşcani
12:30:29REVISTA „NEUMA” ÎNTREABĂ —» Leo Butnaru
10:10:31A fi bun nu costă mult, dar aduce dobânzi mari! —» Moldova Creștină
18:55:30Valurile mortale din asfalt au supraviețuit două anotimpuri —» Curaj.TV | Media alternativă
18:48:59Tramvaiul răzbunător de pe ruta 11 —» Curaj.TV | Media alternativă
16:02:58Omofonele – unde punem cratima?  —» Moldova Creștină
16:00:13Ar trebui să ne doară… | Poezie de Mașa Rotaru —» Moldova Creștină
13:00:16Interviu cu Vasile Gherasimciuc, Director al Sărbătorii Speranței în Moldova (14-16 Iulie 2023) —» Moldova Creștină
10:30:02POET AL AVANGARDISMULUI UCRAINEAN - VICTIMA BOLȘEVISMULUI —» Leo Butnaru
10:00:14Nu ne mai pasă | Opinie Mașa Rotaru —» Moldova Creștină
07:58:56Pandemia mai este, chiar dacă n-o vedem —» blog cultural