Spot-ul promo reusit pe bune al echipei Zimbru inaintea meciului cu Zeta
Spotul facut de FC Zimbru este unul din cele mai reusite spoturi vazute de mine in ultima perioada din fotbalul autohton. La drept vorbind, la noi nici nu se fac asa multe. In mare parte spot-uri promo fac Sheriff, Dacia, Olimpia si Zimbru. Olimpia a facut pentru meciul cu Dinamo Bucuresti un spot bunicel, pe ale lui Sheriff le vad mai rar, insa sunt reusite, iar la Dacia dau prioritate altor proiecte media.
Azi vreau sa vorbesc despre spot-ul promo facut de FC Zimbru. Unul ca la carte.
Inainte de citi articolul vizioneaza spotul. >> VIDEO: Promo Zimbru-Zeta
Analiza Spot:
1. Fonul muzical ales este unul ce iti da senzatia ca meciul ce urmeaza este unul important.
2. Sonorizarea spotului este din nou facuta bine. Dictorul are o voce placuta, iar tonalitatea impreuna cu sonorizarea da acea incarcatura emotionala de care e nevoie pentru un spot promo sport.
3. Mesajele text din nou sunt bine alese facindu-se apel la acele asteptari pe care le are un suporter fata de un meci: «Emotii – traieste fiecare clipa», «LUPTA – pina la ultimul minut», «PASIUNE – din toata inima», «RIVALITATE – fie ca cel mai bun sa cistige pe teren», «VITEZA – mai rapid ca niciodata», «SPECTACOL – atmosfera, performanata si multe goluri».
4. Imaginile video folosite sunt in mare parte bine selectate si combinate. La mesajul «Emotii – traieste fiecare clipa» sunt aratati suporterii cu horegrafia din timpul unui meci, »LUPTA – pina la ultimul minut» secventele video ilustreaza jucatorii Zimbrului cu mesajul de multumire fata de suporteri, iar in partea de sus marcarea unui gol, »PASIUNE – din toata inima» avem mesajul de fidelitate, in timpul afisarii textului »VITEZA – mai rapid ca niciodata» avem imagini video cu citeva driblinguri superbe ale echipe Zimbru din timpul unei partide si »SPECTACOL – atmosfera, performanata si multe goluri» imagini cu inscrierea golurilor.
5. Efectele video utilizate isi indeplinesc rolul asumat de a face mai placut ochiului spot-ul in sine si de a reda ceva special.
La finalul spotului as fi preferat aceeasi tonalitate a Dictorului la invitarea asistarii la meci, anume incepind cu secunda 22′ a spotului si poate utilizarea unui shrift mai clar din mesajele text.
In concluzie un spot reusit, cu un mesaj clar si bine transmis. Nu stiu cum Dvs dar eu dupa vizionare acestui spot promo mi-am creat o pofta fata de acest meci.
Sursa
2011-06-14 14:43:53