Crearea bestiei

Introducţie:

În această “creare de” am să împart cu tine modul cum am pictat cencept-ul bestiei. Sunt o mulţime de moduri de a obţine acestă pictură, totuşi am să-ţi arat metoda mea favorită.

Schiţând conceptul:

Caracterul a fost un caracter de joc şi a fost prezentat în versiune 3D în jocurile cinematografice. Despre bestie: locuieşte în Evul Mediu, este puternică şi are o forţă rapidă de a crea un atac. Aşa ca am început să mă gândesc la poziţia bestiei şi am schiţat câteva unghiuri de vizionare ale modelului, iar după am schiţat în Photoshop şi le-am pictat în Photoshop 7.

Unelte folosite:

Aici sunt uneltele pe care le-am folosit. Ca de obicei, folosesc brush-uri personalizate pentru a picta:

Brush Tool



Smudge Tool – pentru a amesteca culoarea


Pictarea fundalului:

Pasul secund. M-am gândit la cum caracterul picturi o să fie, ce tip de lumină şi unde să fie sursa lumini, iar după am început să pictez fundalul. În acest pas am ştiu că vreau ca fundalul să arate întunecat, cu un gri mohorât, albastru şi maro. Aici am de lucru la aspectul general spre care ţintesc. Acestea sunt culorile fundalului care le-am folosit.



Aici este rezultatul şi schiţa este pe modul Multiply şi mai sus decat layer-ul cu fundal.

Alegerea culorilor:

Am ales un albastru purpuriu pentru piele şi roşu, maro şi verde pentru haine. Pentru arme şi echipament, am folosit negru şi alb pentru a umbri şi după am folosit colour balance pentru a aplica culoarea. După aceea am decis să fac culoarea pieli aproape desaturată, aşa că poţi vedea că paleta mea de culoare pe care am ales-o nu este tare saturată. Am decis că o culoare mov va evidenţia zona pieli, cu purpuriu pentru întuneric / zonele umbrei. Am ales un verde-gri, roşu şi maro pentru haine şi piele (leather).

Setările lumini:

În acest pas, am considerat ce tip de lumină vreau şi unde. E ca şi cum dacă ai fii într-un program 3D, ce tip de lumină vrei să alegi; lumină reflectoare; lumină directă sau punct luminos, depinde de starea de spirit care vrei să o obţi. Când desenez, întotdeauna mă gândes dacă este în 3D, poziţionând lumina şi unde umbrele vor cădea şi unde este marginea lumine.

Blocarea culori şi layerelor:

De când m-am decis asupra sursei luminii, acum pot să încep saă adaug blocuri de culoare şi detalii, depinzând de direcţia sursei lumii, şi pot lucra acolo unde sunt muşchii, hainele şi braţele.

Aici vreau să explic de ce pictez fundalul prima dată. Este ca şi cum ai picta în acuarelă sau în ulei. În Photoshop, cu 50-90% opacitatea la brush-ul tau, pictând pe fundal, vei afla că ajută personajul tău să se îmbine cu fundalul. Aici am separat 3 layere, unul este pielea, unul hainele şi celălalt sunt braţele. Este mai convenabil dacă nu sunt satisfăcut de culoare şi vreau să schimb. Folosesc întotdeauna uneltele Burn şi Dodge ca să fac umbre şi luminile puternice, jucându-mă cu opoziţia, verificând proporţia şi perspectiva. Am folosit Colour Balance pentru a aplica culorii pentru cască şi braţe, şi Filter>Noise>Add noise ca să fac un teren accidentat.

Interpretare:

Acuma după ce am terminat toate detalile lucrări şi combinând toate layerele, am adăugat un nou layer pe Overlay. Folosind rampa pentru a simula culoarea deschisă, am ales un galben pentru lumină şi un albastru pentru reflexia lumini.

Armonizare:

Am adăugat încă un layer pe Colour şi am ales un albastru pentru a umple întreaga pânză. Cu opacitatea la 15%, scopul este de a lăsa imaginea să fie colorată în acelaş mod, dar tu poţi folosi colour balance pentru a face acest lucru.

Final:

Rezultatul final ! Aceasta este o idee simplă despre cum lucrez.

Tradus din engleză în română de către AnDr3yy şi Celălalt

Sursă: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/making_of_the_beast/making_of_beast01.asp


Sursa
2010-11-01 19:45:25



Comenteaza





Ultimele 25 posturi adăugate

18:08:28Solidaritate cu femeile revoltate din Iran. Protest la București —» Curaj.TV | Media alternativă
17:52:43Mărieș mă alungă în Rusia, a privatizat km0!? —» Curaj.TV | Media alternativă
21:16:12Zice că surorile și bărbatul i-au luat ilegal fiica —» Curaj.TV | Media alternativă
20:31:12Am pus poliţia la treabă pentru o cauză verde —» Curaj.TV | Media alternativă
18:09:53What’s New in the Editor: More Design Tools, Enhanced Lists, Easier Block Switching —» costica
11:58:56Retrospectivă. Simpozionul Național de Studii Culturale. Ediția a IV-a —» Biblioteca de Arte 'Tudor Arghezi'
06:58:33Am zis să nu mai „ating” politicul din RM, dar a ieșit Angela Merkel și ne-a avertizat să nu ne jucăm cu putin. Și m-a enervat, mama mă-sii! —» nimic nu e asa cum pare a fi...
17:18:18Pledoarie pentru pedalare, ca să respirăm mai ușor —» Curaj.TV | Media alternativă
17:14:29Accident cu mașini bengoase pe lîngă pădurea Băneasa —» Curaj.TV | Media alternativă
17:08:19Se împart amenzi la piața de flori Coșbuc —» Curaj.TV | Media alternativă
15:29:02Nu mai aruncați chiștoace pe oriunde, se adună greu! —» Curaj.TV | Media alternativă
06:38:19E mult sau puțin o casă nouă de peste 600 de mii de Euro pentru ministrul economiei? —» un alt blog
18:17:02God is Always with us —» Erik and Elena Brewer's Weblog
09:05:38DIN MAREA POEZIE A LUMII —» Leo Butnaru
08:46:34DESPRE ÎNCEPUTURILE SCRIITORICEȘTI —» Leo Butnaru
08:08:48Raiul Patriarhului Bisericii Ortodoxe Ruse Kirill nu este și Raiul meu! —» nimic nu e asa cum pare a fi...
07:44:49„Bravo, Lika!” Ahedjakova licitează statueta NIKA pentru ajutorarea deținuților politici —» nimic nu e asa cum pare a fi...
05:51:27Horizon Capital (Purcari) și prietenii lor lituanieni vor să vândă MAIB. Îi ajută Gavriliță și #năPASta —» un alt blog
04:59:26În loc de teren de sport multifuncțional – Parcare pentru Medpark! Îi e în cot guvernului de sănătatea fizică… —» un alt blog
04:55:23Titus Știrbu în dialog cu cititorii săi —» BiblioCity
20:08:21Alegerile din Italia, explicate —» APort | "Pentru un român care știe citi, cel mai greu lucru e să nu scrie." I.L. Carag
19:31:54CFR la 150 de ani se laudă cu vechituri —» Curaj.TV | Media alternativă
19:31:54CFR, la 150 de ani, se laudă cu vechituri —» Curaj.TV | Media alternativă
15:36:17The Futility of Idolatry —» Erik and Elena Brewer's Weblog
12:17:43Ce face ”specialistul” pe delapidări Vitalie Perciun printre consultanții Agenției Proprietății Publice? —» un alt blog