Tablou digital Rihanna
Lăsaţi-mă să mă introduc, numele meu este Kyle Lambert, sunt un artist digital ce se concentrează pe ilustraţii şi picturi digitale foto-realiste. Spun asta în majoritatea interviurilor, dar oricât de uimitoare par, eu nu îmi consider picturile foto-realiste opere de artă. Pentru mine, este vorba mai mult de învăţarea mixajului culorilor, desenul precis şi înţelegerea lucrurilor ce fac o imagine să pară reală. Tehnicile pe care le-am dezvoltat în timp ce am făcut tablouri precum este acesta, al Rihannei, le folosesc acum în munca mea de artist din fiecare zi.Mai jos o să vă vorbesc despre cum am pictat această imagine a Rihannei. Nu este un ghid pas cu pas cu instrucţiuni cu privire la ce forme să desenaţi şi ce culori să alegeţi, ci mai mult un rezumat al procesului prin care trec eu când fac o lucrare ca aceasta. Sper că vă va fi de folos.
Pasul 1 – De obicei, încep o lucrare cu aşezarea unei culori de fundal neprelucrate. Poate fi o culoare întunecată dacă pictez o scenă nocturnă sau o nuanţă de verde dacă pictez un tablou dintr-o pădure. În această lucrare am ales nuanţa albastru/gri din fotografia originală. Dacă nu am un motiv anume pentru a face altfel, de obicei îmi încep picturile cu o tentă gri cum este aceasta pentru a menţine mediul ambiental neutru.
Pasul 2 – Apoi cu o culoare generală a pielii, pentru Rihanna, am pictat o formă primară a capului. Am făcut asta pentru a sugera poziţiile urechilor, bărbiei, frunţii şi umerilor. După asta am pictat vag, evidenţiind cu alb pentru ochi şi pentru faţă, pentru a ajuta la poziţionarea acestora, iar cu negru pentru a da o indicaţie a poziţiei părului.
Pasul 3 – Următoarea etapă este începerea introducerii detaliilor precise legate de poziţiile ochilor, buzelor şi a altor trăsături faciale. În această lucrare, am făcut acest lucru cu o culoare puţin mai închisă decât culoarea pielii.
Pasul 4 – Odată ce am găsit poziţiile perfecte pentru toate trăsăturile, voi începe să amestec culori unice pentru zone diferite ale fotografiei, cum ar fi buzele şi ochii, şi voi începe să adaug mai multă complexitate gamei de nuanţe ale pielii. În această lucrare am folosit o pensulă destul de mare, cu marginea fină pentru a ajunge în final la o suprafaţă netedă a pielii.
Pasul 5 – Ultima etapă este partea ce durează cel mai mult. Pentru a atinge nivelul foto-realist într-o pictură nu există un anumit secret. Este vorba de mărirea imaginii (zoom în) foarte mult, iar apoi tratarea fiecărei zone minuscule drept un tablou în sine. De obicei, în ultimele 4 ore ale pictatului folosesc o pensulă de 1 pixel şi pictez fiecare fir de păr, fiecare cută şi fiecare detaliu în particular. Cea mai bună indicaţie pe care v-o pot oferi pentru un tablou ca acesta este că ar trebui să arate bine când îl priviţi la un zoom de 300% şi la unul de 13%. Aşa că, atunci când lucraţi la detalii nu uitaţi să daţi zoom out şi să vedeţi cum acele detalii vă afectează imaginea de ansamblu.
Traducerea: Azael
Sursa: http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/photoshop/rihanna/rihanna.html
Sursa
2010-10-22 10:26:50