Jucandu-te cu filtrul Displace in Photoshop
In acest tutorial, in cativa pasirapizi va voi arata cum sa creati o perdea facuta din caramizi sau cum sa deformezi un zid din caramizi ca si cum ar fi fost o perdea.Pentru a face vom folosi cateva fotografii de stoc, “layer adjustements” si “displace filter” in Pshotoshop CS5. Tehinca e destul de simpla, iar tutorialul nu-ti va lua mai mult de 30 de minute pentru a-l parcurge.
Imagine finalaDeschideti Pshotoshop si creati un nou document. Eu folosesc dimensiunile 2560 x 1440 pixeli. Dupa care importati o imagine cu un zid din caramizi. Cea pe care o folosesc eu este o eticheta a Shutterstock-ului si o puteti gasi aici http://www.shutterstock.com/pic-56014678/stock-photo-red-brick-wall.html
Haideti sa importam o alta imagine, a unei fete ce trage perdelele. Aceasta fotografie este de asemenea o eticheta a Shutterstock-ulu si poate fi gasita aici. http://www.shutterstock.com/pic-44776357/stock-photo-a-young-woman-openi…
Cu Lasso Tool (L) sau Pen Tool (P) selectati albul gol. O data ce ati selectat zona, puteti sa mergeti la Select > Refine Edges. Selectati Smart Radius peste Edge Detection si apoi click pe pictograma pensula pe acest panou pentru a selecta Refine Edges Tool. Pictati pe marginea parului pentru a rafina zona. O data ce ai selectia rafinata, du-te la Layer>Layer Mask>Hide Selection sau poti face asta si de la Refine Edges Settings.
Acum selecteaza mainile/bratele fetei si perdelele.
Muta layer-ul cu zidul din caramizi asa incat va fi in fata layer-ului fata. Dupa cum vezi in imaginea alaturata, exista o selectie marcata a perdelei si bratelor fetei.
Dute la Layer>Layer Mask>Hide Selection. Acum va trebui sa aveti zidul de caramizi in fata perdelelor.
Dubleaza layer-ul fata si sterge fata folosind masca zidurilor de caramida ca si referinta. Apoi mergi la Image>Adjustment>Desaturate, apoi la Image>Adjustement>Levels. Creste intrarile negre si putin pe cele albe. Verifica imaginea alaturata ca si referinta.
Schimba Blend Mode a leyeru-lui pe Overlay. Rezultatul tau va fi ceva precum imaginea de alaturi. Poti face efectul mai puternic duplicand layer-ul daca vrei, dar apoi va trebui sa schimbi opacitatea, altfel va fi prea intunecat.
Acum sa adaugam mai multe lumini. Creaza un layer nou si numeste-l shine. Selecteaza Rectangular Marquee tool (apasa M) si fa un patrat ca si in imaginea de mai jos. Umple patratul cu culoare neagra, du-te la Edil>Fill. Dupa aceea du-te la Filter>Render>Lens flare. Brightness 100% si lens type 50-300mm zoom si apasa ok. Acum schimba blend mode pe screen si trage pe umarul biciclistului. Copiaza layer-ul shine si schimba-l in alte parti.
Inapoi la designul tau selecteaza layerul cu zidul de caramizi si dute la Filter>Distort>Pixelate. Foloseste 10 pentru Horizontal Scale, 30 pentru Vertical Scale. Selecteaza Stretch la Fit si Repeat Edge Pixels. Apasa OK si dupa un noua cutie de dialog te va intreba sa selectezi un fisier. Selecteaza fisierul Photoshop pe care l-ai salvat in pasul precedent.
Veti obserca sa caramizile vor fii deformate urmarind luminile si umbrele pentru fisierul perdea. Dupa dute la Layer>New Adjustment Layer>Gradient Map. Asigurate ca este negru si alb si schimba Blend Mode pe Soft Light.
In varful layerele, dute la Layer>New Adjustment Layer>Photo Filter. Foloseste portocaliu pentru culoare cu 60% densitate (Density).
Hai sa adaugam un nou layer, dute la Layer>New Adjustment Layer>Hue and Saturation. Schimba Saturation la -20.
Dupa toate stilurile de layer vei obtine un rezultat ca si in imaginea de mai jos.
Importa o noua imagine, de aceasta data o imagine cu un peisaj pe care sa o folosim ca fundal, ca si cum fata deschide peretele de caramizi si vede un camp. Imaginea pe care am folosit-o este curtoazie dupa Shutterstock si o poti gasi aici. http://www.shutterstock.com/pic-61151230/stock-photo-daylily-flower-at-s…
Cu layerul cu camp selectat dute la Image>Adjustment>Hue and Saturation . Schimba Hue la -35 si Saturation la -50.
Adauga un nou layer in topul celorlalte si umple-l cu negru, dupa cu Brush Tool (B) selecteaza un brush foarte moale si cu culoarea alba. Dupa picteaza cu alb in centru pana vei obtine o eclipsa alba. Dupa aceea schimba Blend Mode pe Multiply pentru a crea un efect de vignette.
Selecteaza layerul din top si folosind Ctrl+Alt+Shift+E pentru a crea un nou layer cu toate layere imbinate in el. Dupa aceea cu noul layer selectat dute la Filter>Blur>Gaussian Blur. Foloseste 10 px pentru radius. Schimba Blend Mode la acest layer pe Screen si opcitatea la 60%.
Poti sa repeti aceas scurtatura aplicat in pasul precedent si sa creezi un nou layer cu toate layerele imbinate, dupa adauga un pic de noise la imagine. Dute la Filter>Noise>Add Noise. Eu am folosit 3% pentru Amount si Gaussian pentru Distribution.
Acest efect este gata si inca o data am folosit filtrul Displace pentru a adauga mai mult realism desenului nostru. Mie imi place foarte mult filtrul Displace si m-am jucat foarte mult cu el. In acest exemplu am folosit draperiile pentru a denatura caramizile. Desigur, acesta este doar un concept, sunt o groaza de ajustari pentru al face sa arate perfect, totusi tehnica este la fel, singura diferenta este suma de timp pe care va trebui sa o pui in el.
Acuma este dupa tine, poti sa incerci imagini diferite si sa vezi rezultatul, cel mai important luci este sa practici si sa te distrezi cu Photoshop.
Tradus de catre Diana Radu si AnDr3yy
Sursa: http://abduzeedo.com/playing-displace-filter-photoshop
Sursa
2010-10-21 19:18:12