Tipurile de Agenții de publicitate online, Monopolul trucat
Internetul moldav e plin de lucruri interesante. Un exemplu sunt companiile care prestează servicii de publicitate online. Sunt de părerea că în acest caz monopolurile ar fi binevenite, dar, la noi e cu totul invers. De fapt, la noi sunt 3 tipuri de astfel de companii:
1. Există o rețea de situri care aparțin unui proiect, trust sau aceleiași companii. O nouă astfel de rețea de publicitate e binevenită. Asta înseamnă că tot tu îți cauți și găsești clienții. Exemplu este Promo.md, rețeaua siturilor Simpals sau Agenția Reforma care administrează siturile din complexul Jurnal Trust Media.
Tipul 2 “Monopolul”. Un serviciu care a monitorizat o bună parte din siturile bățoase din .md și le administrează publicitatea. Clientul plătește, respectiv agenția de publicitate caută clienții, lucrează, etc. Exemplu concret e Clickits.
Tipul 3 nu e decât o “trucare a Monopolului”. Principiile sunt ca la “Monopol”, numai că deosebirea este că pentru promovare ei afișează siturile tipului 2, sub pretext că sunt sub administrarea lor.
Concretizez la tipul 3. Există AdNet online marketing center. Nu trebuie decât să vizitați pagina siturilor așa-zis administrate de ei. Întîlnim protv.md (Clickits), unimedia.md, torrentsmd.com, point.md (Promo) și multe alte situri cu care AdNet nu are afacere.
Buna ziuaSunt reprezentat al agentiei de publicitate “Promo-Solutii” SRL vin cu oferata pe care o avem pentru saitul www.torrentsmd.com.Poftim Rate-Card-ul, preturile sunt pe luna.
Sursa
2010-03-23 21:32:02