Live streaming marketing
Acum toti fac totaluri. Lumea analizeaza cum a fost acest an, ce sa intimplat si ce a adus el nou, bun sau rau. N-am sa fac si eu acum niste totalizari si nu ma voi incerca sa analizez cum a fost acest an. Dar, posibil, o voi face intr-un post viitor. Insa acum, dupa cum am mentionat in postul anterior, voi scrie citeva cuvinte despre live streaming marketing pentru ca e unul din subiectele care a marcat acest an si a creat un trend in comunicare si marketing care mi-a atras atentia in mod deosebit. Deci … sa purcedem…
Dupa ce acum citeva luni in Moldova a fost lansat proiectul Privesc.eu conceptul de live streaming a devenit unul larg utilizat si de alte media din tara. Nu am sa le mentionez pentru ca le cunoasteti. Live streaming-ul e un concept utilizat si aplicat tot mai intens si la nivel international. Companii care in trecut se rezumau la a face o conferinta de presa si a expedia un comunicat de presa, acum utilizeaza instrumentul de live streaming pentru a fi mai aproape de publicul sau si pentru a disemina rapid mesaje. Cele mai populare servicii de live streaming sunt Ustream.tv si LiveStream.com.
A face live streaming nu inseamna doar un trend sau un moft al timpului ci presupune si un mijloc comod, simplu si extrem de econom pentru a arata ce se intimpla si pentru a spune ceea ce doresti publicului oricare nu ar fi acesta si din absolut orice colt al lumii. Live streaming-ul face vedete pe oricine In plus, live streaming este si un medium care amplifica fenomenul de globalizare si aplatizare.
Dincolo de filosofie … lumea vrea live. Vrea sa stie exact acum ce se intimpla. Vrea sa fie la curent cu evenimentele din jur in timp real.
Traim intr-o lume mai vie ca niciodata. Fenomenul de live streaming a devenit unul din curentele tehnologice si comunicationale care a marcat acest an si care se incadreaza perfect in ideia de real time web care este acum pe buzele tuturor geek-silor si creatorilor de tehnologii.
Recent compania Skype a organizat o campanie inedita. Un om aflat intr-o pustietate din Spania primea apeluri de la oameni necunoscuti din diferite tari prin intermediul Skype. Timp de citeva zile Skype a organizat un experiment intitulat Phone Box Experiment pentru asi promova serviciul utilizind in scopuri de marketing live streaming-ul. Mai multe detalii despre acest experiment aici.
Skype a intuit o noua nisa in marketing si anume live streaming marketing. Aceasta va forma o noua abordare in ceea ce priveste comunicare si marketing-ul. Este o abordare directa, emotionala, B2B, usor de diseminat in mediul online, virala, care presupune feedbak in timp real prin intermediul retelelor sociale gen Twitter sau Facebook si care deja este tot mai cautata de internauti, de parca live streaming-ul ar fi fost din totdeauna.
Am convingerea ca live streaming-ul va deveni un nou element tot mai important in mix-ul de marketing iar acest fenomen se va amplifica si mai mult in urmatorii ani. Asa ca … vom fi bombardati cu live-uri de dimineata pina seara
Posted in Big BrotherSursa
2009-12-15 11:34:27