71089 cazuri COVID-19 în Moldova
17701 – cazuri active
51719 – cazuri vindecate
1669 – cazuri fatale
Actualizarea datelor: 24 octombrie 2020 ora 23:24


Kyokushinkai  KarateGoogle Page Rank

Kyokushinkai  KarateKyokushinkai Karate


Blog despre cel mai dur stil de karate
RSS posts

Sport


Comenteaza





Lechi Kurbanov seminar în Polonia 2012
Sensei Lechi Kurbanov ( 3 dan) a petrecut un seminar în Polonia, în care s-a împărtășit cu tehniciile sale secrete și modul lor de antrenare, este vorba de faimosul tobi-ushiro-mawashi, a cărui lovitură au căzut pradă luptători cu renume, trimițîndu-i in knockout. OSU !!!
Echipa Rusiei la kyokushin,ultima sută de metri
Aici sunt surprinse secvențe de antrenamente a sportivilor ruși, aceștia pregătinduse pentru campionatul mondial de kyokushin 2012. OSU !!!
Daniel Cormier va putea lupta pentru titlul UFC


Fightcard-ul UfC 146, poate fi numit cardul greilor, toate luptele fiind disputate la categoria grea. Cardul a provocat îndoieli și neînțelegeri din partea analiștiilor, existînd temeri că o astfel de selecție a meciurilor vor dezamăgi spectatorii, fanii. Din fericire acest lucru nu sa întîmplat. Toate duelurile sau încheiat în primele 2 runde, redîndu-i un dramatizm mai mult decît suficient. Junior Dos Santos și-a consolidat poziția în diviziune, dupa victoria convingătoare în fața lui Frank Mir, fostul campion Cain Velasquez în curînd ar putea pretinde la o revanșă cu Dos Santos mai ales după masacrul din fightcardul 146 contra lui Antonio Silva.Să nu uităm ca victoria lui Daniel Cormier în fața lui Josh Barnett îl propulsează automat pe acesta în lista potențialilor concurenți pentru titlu UFC la categoria grea. Cormier în prezent deține centura de campion în Strikeforce.Președintele UFC Dana White recunoaște ca ar prefera sa-l vada pe Cormier la categoria semi-grea, dar fenomenala victorie impotriva lui Barnett îl menține în rindul celor mai buni la categoria grea. Acesta la rîndul lui, menționează că nu poate merge la o clasă de greutate mai mică, din cauza unor probleme cu rinichii, din acest motiv nu a putut participa la Olimpiada din 2008, grappling.Dar pînă la revenirea campionului în UFC va trebui să se recupereze după intervenția chirurgicala suferită la brațul drept, accidentînduse după disputa cu Barnett. «În cazul transferului său, și dacă el își exprimă dorința de a lupta pentru titlu de campion UFC,desigur va primi aceasta ocazie” a spus White ca raspuns la întrebarea, daca Cormier se va califica automat în lupta pentru titlu, chiar în prima sa disputa din circuitul UFC!
Vitor Belfort se pregătește pentru UFC 142
Veteranul MMA, brazilianul Vitor Belfort își preia pregătirea pentru turneul UFC 142 (UFC RIO 2) în cadrul căruia acesta va lupta împotriva lui Anthony Johnson (SUA).Ultima dată Vitor a luptat în Brazilia acum 14 ani, în San Paulo, avîndu-l ca adversar pe renumitul Wanderlei Silva învingîndu-l chiar în prima rundă prin knockout.Iar acum are o nouă oportunitate de a lupta în țara sa natală, Brasil ( Rio de Janeiro).În procesul pregătirii sale este implicat și campionul la semimijlocie George Saint Pierre.
Ei sunt luptatorii viitorului! Vezi doi pusti care te lasa cu gura cascata!
Tot ce fac acesti doi copii este sa se duca la scoala si sa mearga la antrenament. Vezi cum se misca senzationalii pusti ce ii au ca antrenori pe Wanderlei Silva, Randy Couture sau Robert Drysdale!Desi se antreneaza intensiv pentru MMA, parintii celor doi spun ca prioritatile sunt scoala si luptele libere, acolo unde spera sa ia o medalie olimpica. Pe langa pregatirea fizica, cei doi dau dovadata de o mentalitate foarte buna pentru varsta lor, reusind sa faca diferenta intre comportamentul pe care trebuie sa il aiba in sala si la competitii, si cel afisat in general in societate.Cel care i-a descoperit pe pusti povesteste: "Am auzit ca sunt doi copii talentati si am zis sa merg sa ii vad, desi nu ma asteptam la nimic spectaculos. Erau foarte micuti si aratau frumos in echipamentul lor de "firma", ma gandeam ca sunt ca niste bibelouri. Cand au inceput sa dea la palmare, am ramas cu gura cascata. Nu mi-a venit sa cred cum se pot misca niste copii de varsta lor!"VIDEO: Ei sunt luptatorii viitorului! Vezi doi pusti care te lasa cu gura cascata pe www.perfecte.rosursa:Kombat.ro
Exclusive fights of Valeri Dimitrov
Am selectat aici, cîteva lupte cu participarea lui Valeri Demitrov, cu adevărat exclusive, a-i cărui adversari sunt luptători cu renume: Muzaffer Bacak, Donatas Imbras, Kento Mori, Takayuki Tsukagoshi-ce le-am găsit întîmplător pe youtube.Vă las să le urmăriți.European Shinkyokushin Championship 2002, Openweight.Valeri Dimitrov (BUL) - Donatas Imbras (LTU)European Shinkyokushin Championship 2003, -80 kg Final.Valeri Dimitrov (BUL) - Muzaffer Bacak (GER)The 9th Shinkyokushin World Championship 2003, Openweight Semifinal.Valeri Dimitrov (BUL) - Takayuki Tsukagoshi (JPN)The 4th Fukuoka Prefecture Championship 2001, Openweight, Semifinal.Valeri Dimitrov (BUL) - Mori Kenta (JPN)
Promo-Video Kyokushin World Tournament (IKO-1)
Campionatul Mondial (IKO-1) va avea loc pe 4,5,6 noiembrie.OSU !!!

arnoldhttp://www.blogger.com/img/blank.gif
Jon Jones vs. Andeson Silva - Nu în viitorul apropiat


Perspectiva unui superfight dintre campionul la semi- grea Jon Jones și Anderson Silva a devenit tema principală la press-conferența ce a avut loc după UFC-135 în ciuda încercărilor repetate a lui White de a se împotrivi acestor polemici.Jon Jones și-a apărat cu succes titlul de campion în fața veteranului Quinton Jackson, învingîndu-l în runda a 4-a prin quiletină, astfel noul adversar a lui Jones devine fostul partener de echipă Rashad Evans. Lista poate continua prin nume mari ca Dan Henderson proaspătul venit din Strikeforce, Mauricio Shogun, Lyoto Machida."Diviziunea semi-grea din care face parte Jones este bine completatăAre o mulțime de adversari bine dotați care fără îndoială merită să lupte pentru titlu. În ceea ce privește Anderson Silva ar fi bine să vă aduc la cunoștință că are deja 37 de ani".conchide Dana White.Este important de menționat că Silva și-a apărat centura de campion de mai multe ori, Jon Jones doar o singură dată.Cu toate acestea, are toate șansele să treacă în categoria grea, desigur, dacă se va isprăvi cu pretendenții la titlu și va crește suficient în greutate pentru a putea concura cu greii.
George Saint Pierre- Perfecționarea fără limite.


GSP- campion UFC semimijlocie continuă sa evalueze neîncetat, indiferent de faptul că déjà este inclus în elita luptătorilor MMA. GSP posedă o tehnică de grappling de nivelul olimpic, un stand- up impecabil și se pare ca nu există nici un rival care iar putea face probleme. Este interesant de menționat că înafară de antrenamentele propriu-zise, din arsenalul său mai fac parte și elemente de gimnastică, acest lucru ii confera un surplus de tehnicitate, ce constitue un avantaj în fața adversariilor, acest fapt și-a pus amprenta în cariera sa de profesionist. «Gimnastii sunt unii dintre cei mai buni sportivi din lume, așadar gimnastica este de mare ajutor in realizarea formei fizice bune. În plus ea vă dezvoltă astfel încît să puteți concura de success cu sportivii din alte discipline, inclusiv și lupte. "Mă bucur foarte mult că am început să fac gimnastică. Am desoperit acest sport la 29 de ani și îm-i pare rău că acest lucru nu sa întîmplat mai înainte". St. Pierre este considerat unul dintre cei mai buni luptători UFC, ca de altfel și Anderson Silva la categoria mijlocie. În timp ce gimnaștii nu se pot bucura de popularitatea și faima fără de margini pe care au cîștigat-o meritat luptatorii din UFC. În schimb prestigiul și gloria lui George St Pierre pot remedia bine situația pentru că realizarile sale deosebite i-au adus recunoștință și o sumedenie de fani, adepți ai mix fightingului. «Nu știu dacă oamenii apreciaza la justa ei valoare ceia ce înseamnă - gimnastica. Cineva considera acest sport unul de divertisment adică neserios, dar îndată ce veți începe să practicați vă veți convinge cît de dificil este, unul din cele mai dificile sporturi pe care le-am practicat vreodata». Explica George St Pierre. Antrenamentele de gimnastica vă vor ține în formă pentru o perioada lungă de timp, este un lucru complex ce antreanează absolut tot corpul, ceia ce iț-i permite să-ți extinzi gama de mișcări, imbunătățești coordonarea cît și fizicul.George Saint Pierre- la vîrsta de 30 de ani are un palmares impresionant cu 22 de victorii și numai două înfrîngeri. De 6 ori și-a apărat titlu de campion UFC.Sursa: superkarate.rutraducerea-Gandrix
Ushiro Mawashi-Geri (FOTO)
O selecție foto de la diverse turnee kyokushinkai, sportivii efectuând cu măiestrie ushiro mawashi-geri din diferite poziții.

























sursa: superkarate.ru OSU !!!
Junior "Cigano" Dos Santos: No Fear
Unul din cei mai de seamă luptători MMA la categoria grea. Are un palmares plin de victorii, adesea trimițînd în knockout fighteri cu renume, precum Fabricio Werdum, Micro Cro Cop, Gonzaga. Este pretendentul numarul 1 la centura de campion UFC, contra lui Velasquez.
Recorduri kyokushin
Recorduri înregistrate, precum și realizări importante a luptătorilor kyokushin, ce pun în vizor calitățiile motrice de bază a unui practicant kyokushin. Lovituri cu picioarele. Abdon R.Verdebenito Bertuezi ( Chile)-12015-mawashi geri, timp de 4 ore (03/21/1998).(viteza). Hiroki Kurosawa (Japonia)-mawashi geri chudan-1430 kg. (forța) Tracțiuni la bară. categorie de pîna la 14 ani. Rubtsov Igor (Perm )-50 de ori. categorie peste 14 ani. Adushkevichi Anton (Perm)-108 ori in 3 etape. Genoflexiuni Andrei Vasilevski (Sankt Petersburg)-1000 ori, fară pauză, timp de 29 minute. -1000 ori cu greutate 30 kg, fără pauză, timp de 37 minute. Atletism Dimitriy Lunev (Irkutsk)-impins din culcat-185 kg. Kapanadze Goderzi-genoflexiuni cu greutatea 230 kg. Tamashiwari Slawek Was (New York)-All American Championship 2007-33 panouri. Lechi Kurbanov (Gudermers)-10 panouri-hiji-ate Ramil Gabbasov (Moscova)-10 blocuri de gheață, dimensiuni (160x 27x 20 cm). Extreme Elimov Evgenii (Sankt-Petersburg)-reține respirația timp de 4 min. 30 de secunde. Dmitriy Lunev (Irkutsk) 291-lupte (kumite), timp de 24 ore. Andrey Ivanov - a urcat cel mai înalt vîrf de pe muntele Everest, și a efectuat tensho kata. OSU !!!
Rezultatele All American Open Championship
1. Zahari Damyanov2.Kapanadze Goderzi3.Lechi Kurbanov4.Shouki Arata5.Ewerton Texiera6.Daiki Kobayashi7.Mihailov Alexander8.Mirel IacobOSU !!!
RESPIRAŢIA ( Kokyu )
Termenul prezentat drept titlu se referă la disciplina respiraţiei în toate artele marţiale. Precum filosofia Zen, practicile respiratorii Zen sunt optime pentru reglarea întregului potenţial al luptătorului. Există diverse şcoli cu puternice influenţe chineze de tehnică respiratorie, altele au împrumutat exerciţii yoghine.Naturală şi firească este respiraţia continuă şi cu aceasta trebuie începută educarea suflului. În timp, exerciţiile vor optimiza capacitatea de absorbţie a organismului, se va ajunge la o reducere a travaliului respirator şi în stadiile avansate, chiar la performanţe.Vârfurile de efort din cadrul antrenamentelor de arte marţiale sunt dure; regimul respirator, de asemenea. În urma unui astfel de consum exerciţiile de respiraţie au menirea de a odihni corpul, de a-l reechilibra, de a-l alimenta energetic. Un alt scop al tehnicii respiratorii este controlul emoţional, nervos în orice activitate cotidiană. Aspiraţia majoră a unui luptător este optimizarea respiraţiei chiar în cadrul antrenamentului fizic. Ce bine ar fi să încheiem un meci de Kumite cu o respiraţie cât mai normală şi încă fiind în putere; sau să finalizăm un Kata cu aceeaşi stare de la debut!Cele afirmate mai sus ţin de principii ideale; oricum există consum energetic, dar dacă vom învăţa să lucrăm cât mai economic prin armonizarea respiraţiei cu mişcarea şi cu atitudinea, este limpede că vom avea mari reuşite.A. Puncte importante1. nu se practică retenţia aerului;2. nu se forţează nici inspiraţia, nici expiraţia;3. expiraţia este lentă şi lungă;4. inspiraţia este scurtă;5. inspiraţia să fie determinată de destinderea cavităţii interne şi nu de aspiraţia activată de nări; astfel aerul pătrunde de la sine;6. exerciţiul va începe cu inspiraţii şi expiraţii mai puţin ample, fără a atinge capacitatea respiratorie maximă, apoi se va încerca lungirea spre limită a expiraţiei lente;7. exersarea fără grabă;8. senzaţia finală care atestă corectitudinea exerciţiului este expiraţia fără efort, desfăşurată de la sine;9. nu ne gândim că am parcurs greşit o respiraţie; oricum a trecut şi nu mai putem corecta; ne concentrăm pe următoarea;10. concentrarea mentală : pe traseul intern al respiraţiei şi pe continuitatea exerciţiului.B. Aspecte ale evoluţieiÎn fazele superioare practicantul va prelungi tot mai mult expiraţia şi va tinde către eliminarea totală a aerului din plămâni; această acţiune evoluează în mod natural şi la un moment dat, reamintim, va da impresia unei apnee prelungite – când de fapt fluxul nu este de loc întrerupt, iar expiraţia odată finalizată, începe automat inspiraţia. Rezultatul se va obţine atunci când corpul nu va da nici un semn clar de viaţă; inspiraţia va fi foarte scurtă şi din acest motiv imperceptibilă, muşchii interni vor lucra extrem de economic şi fără să-şi trădeze activitatea, cantitatea de aer inspirată va fi extrem de mică; expiraţia va fi extrem de lungă şi de lentă şi tocmai din acest motiv, imperceptibilă.De ce insistăm atât de mult pe inspiraţie ? la execuţia unei tehnici de Karate, forţa corpului va fi unită cu cea a minţii şi cea născută prin expiraţie; de asemenea, în Mokuso, concentrarea intensă de la început se realizează pe expiraţie; oricărei acţiuni puternice îi corespunde faza de expiraţie.Pe inspiraţie omul este slab deoarece acumulează şi orice mecanism care se încarcă este vulnerabil; în schimb devine foarte puternic când se descarcă. Care ar fi soluţia la problema optimizării ? Să scurtăm timpul şi amplitudinea încărcării; să reducem cantitatea de energie absorbită şi să prelungim timpii de descărcare, deci de forţă. Credem că acum conduita respiraţiei este clară.C. Moduri de respiraţie1. Respiraţia abdominală :- se încadrează cel mai bine în spiritul de economie a suflului;- este o respiraţie de forţă;- foloseşte zona inferioară a plămânilor ( aceasta fiind o premisă pentru buna funcţionare a întregii capacităţi pulmonare );- reglează capacitatea de contracţie – destindere a muşchilor abdominali atât de necesară în Karate;- nu angajează în mişcare cavitatea toracică şi umerii care astfel nu vor anunţa intenţiile luptătorului;- este modul de respiraţie cel mai folosit;- este indicat a fi adoptat chiar în viaţa zilnică.2. Respiraţia diafragmatică :- utilizată mai mult în exerciţiile de control intern şi terapeutice, cum ar fi : anularea anxietăţii, dereglarea funcţională a diafragmei, diverse răceli, balonări intestinale ce nu permit o respiraţie abdominală comodă; mai ales în dereglări ale respiraţiei asupra cărora modul abdominal nu are efect;- este în general un înlocuitor al modului de respiraţie abdominal;- concentrare pe mişcările diafragmei.3. Respiraţia completă :- este un mod de acumulare şi destindere; de această destindere se bucură toţi muşchii : abdominali, toracali, precum şi întreaga capacitate a plămânilor;- concentrare pe traiectul respirator;- este odihnitoare pentru întreg mecanismul respirator, dar mai ales uniformizează nivelele energetice ale acestuia; deoarece activitatea noastră este marcată de travaliul abdominal, se creează un decalaj energetic faţă de nivelele superioare, care la limită devine dăunător ( stări anxioase ); periodic, prin respiraţia completă, este necesar să reducem decalajul energetic.4. Respiraţia de curăţire :- se execută mai ales dimineaţa în aerul tare din munţi, departe de zonele industrializate; executat acasă, în oraş, efectele sunt minore, ba chiar pot fi contrare;- de această dată se inspiră complet şi profund; se expiră cu forţă, alternativ pe nas şi pe gură ( deci o expiraţie pe nas, o expiraţie pe gură ), zgomotos şi fragmentat în trepte, cât mai lung, până la eliminarea completă a aerului din plămâni;- concentrare pe ideea de detoxifiere şi pe eliminarea completă a aerului.5. Respiraţia de mobilizare :- însoţeşte alte procedee de mobilizare : mentale, fizice;- acţionează asupra zonei abdominale;- luptătorii, pentru stabilizarea emoţiilor şi „ intrare în priză ” îşi energizează abdomenul inferior, care, vă reamintim, este motorul oricărei acţiuni; este alungată orice urmă de oboseală, slăbiciune sau inhibare;- inspiraţia moderată abdominală ( nici scurtă, dar nici lungă ); expiraţia lungă, zgomotoasă, contracţie foarte puternică a muşchilor abdominali, simultan pe nas şi pe gură, până la eliminarea completă a aerului din plămâni;- exerciţiul bine executat creează senzaţia de focar energetic abdominal stabil, de echilibru energetic de nezdruncinat;- concentrare pe ideea de energizare şi pe eliminarea completă a aerului ( am specificat că acest mod de respiraţie poate însoţi alte procedee de mobilizare : mentale ( Mokuso ) şi fizice – aplicarea unor lovituri scurte, percutante, de forţă moderată asupra abdomenului contracta; masaj Shiatsu asupra abdomenului ).D. Măsura exersăriiCel mai des este utilizată respiraţia abdominală în regimul descris la paragraful A., ca mod curent de respiraţie, pentru linişte şi recuperare, pentru Mokuso. Respiraţia diafragmatică se foloseşte ocazional în regimul descris la paragraful A.; în general un om perfect sănătos nu are nevoie de ea decât la 3-6 zile şi atunci pentru cel mult cinci minute. Respiraţia completă este cerută de obicei de organismul practicantului; în general, acest lucru se petrece dimineaţa datorită unor stagnări energetice pe traiectul respirator instaurate în cursul somnului şi după eforturi intense, dar numai după ce inima şi întregul organism s-au liniştit; niciodată nu se foloseşte întreaga capacitate a plămânilor, nu se forţează expiraţia până la eliminarea completă a aerului şi nu este indicat a se exersa mai mult de 3 minute; regimul de aplicare este cel de la paragraful A.Respiraţia de curăţire se execută mai ales dimineaţa, însă repetăm, practicarea ei este condiţionată decisiv de calitatea aerului; nu sunt necesare decât 3-5 respiraţii; orice exagerare va lăsa în timp amprente asupra inimii; nu se execută înainte de culcare.Respiraţia de mobilizare este ocazională; necesitatea ei apare înaintea acţiunilor ce presupun efort intens; 3 respiraţii bine executate sunt suficiente pentru ca efortul să fie simţit; peste acest număr pot apare ameţeli şi dereglări la nivelul inimii; nu se execută niciodată seara, înaintea odihnei.De reţinut !Regimurile de aplicare a ultimelor două moduri de respiraţie nu sunt, desigur, conforme cu cel descris la paragraful A., ci sunt cele descrise la paragraful C., punctele 4 şi 5.OSU !!!sursawww.ashiharaoltenita.ro
Pasionată de filmele cu Jackie Chan, Cristina Crigan a devenit karateca


La vârsta de 16 ani, adolescenta din Prepeliţa, Sângerei, a decis să vină la Chişinău pentru a practica Kyokushinkai. Cristina Crigan practică acest sport de la 11 ani.Interesul pentru acest sport i se trage de la celebrele tehnici de luptă pe care le prezintă în filme Jackie Chan. Măiestria actorului de la Hollywood au determinat-o pe tânără să aleagă un sport mai puţin feminin.Astfel, în anul 2000 Cristina a venit la Chişinău pentru a se înscrie la una din federaţiile de karate. Deşi mama era categoric împotrivă, fiindcă se temea de posibile accidentări în sala de lupte, tatăl fetei a susţinut ideea."Tatăl meu a fost cel care m-a ajutat să găsesc clubul în care mă antrenez şi în prezent. Ţin minte că l-a rugat pe antrenor să facă un bun sportiv din mine", îşi aminteşte Cristina. A început antrenamentele într-o grupă de 25 de băieţi, fiind una dintre puţinele fete. FĂRĂ ŞANSE LA ÎNCEPUTAurel Condrea, antrenorul luptătoarei, povesteşte că în primii doi ani nu a observat nimic deosebit în discipolă: "A venit timidă. Deşi din start era o elevă stăruitoare, cu greu făcea faţă cerinţelor, abia peste doi ani a început să prezinte rezultate bune". După patru ani de muncă asiduă, Cristina a participat la Campionatul Europei de Karate Kyukoshinkai din Bulgaria (2004) şi a reuşit să cucerească bronzul, acesta fiind unul dintre cele mai importante trofee ale sportivei. NU-I ECLIPSEAZĂ FEMINITATEAAcum moldoveanca este deţinătoarea centurii negre şi are gradul de 1 Dan, deosebit de prestigios în stilul de karate pe care-l practică. Ea este una dintre cele două fete din Republica Moldova care deţin aceste centuri, cu dreptul de a deveni antrenoare.Fetele care pledează pentru artele marţiale tind să devină mai frumoase şi evită să-şi etaleze forţa. Cristina Crigan spune că, deocamdată, nici nu a avut ocazia să demonstreze procedee din karate în stradă. „Sunt pregătită să mă apăr singură în caz de necesitate, însă până acum nu am avut parte de incidente şi nu a fost nevoie să folosesc forţa în scopuri de autoapărare", a mărturisit luptătoarea. Cristina Crigan consideră că aptitudinile căpătate în ringul de luptă nu i-au ştirbit din feminitate, ba din contra, i-au format un caracter mai echilibrat, a învăţat să muncească şi să-şi realizeze obiectivele. Totuşi, ea nu poartă prea des fuste şi încălţăminte cu toc şi preferă blugii şi ţinutele sport. Se simte bine în sala de luptă şi se vede peste câţiva ani tot aici, însă deja în calitate de antrenoare. ;Un exemplu pentru colegii de salăVasile Tomșa se antrenează de patru ani împreună cu sportiva și consideră că locurile premiante și centura neagră, sportiva le-a obţinut prin muncă enormă și ani grei de antrenamente. Aptitudinile Cristinei generează un respect din partea bărbaţilor care practică Kyokushinkai. „Acest stil de karate este unul dintre cele mai dure. Fetele care aleg această luptă au un caracter puternic și sunt mai descurcăreţe în viaţă", spune Vasile. În același timp, el afirmă că fiecare femeie alege sportul care-i place, dar alături ar prefera o femeie mai... feminină. Colegii de antrenament ai sportivei afirmă că este o adevărată luptătoare care trece cu multă ușurinţă peste obstacolele ce-i apar în cale.sursa

Generat în 0.22 secunde.