1. Responsabilitati si sarcini(Bucatar)
Activitati principale: � preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; � acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor; � cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi. Sarcini si indatoriri specifice: � servirea exemplara a clientilor; � indeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct, in concordanta cu necesitatile imediate ale unitatii. Responsabilitati ale postului: � asumarea responsabilitatii pentru corectitudinea intocmirii si incasarii facturilor; � raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite. Autoritatea postului: � Este autorizat sa asigure servirea impecabila a clientilor cu produsele/mancarurile/bauturile comandate de catre acestia.
2.Responsabilitati(Economisc general) -postul de economist viza indeplinirea tuturor sarcinilor de inregistrare financiar-contabile,de la documente justificative primare pina la intocmirea declaratiilor lunare ,trimestriale ,anuale ,contributii sociale,rapoarte de analiza economica,bugetare venituri si cheltuieli; -situatia facturilor si receptiilor,a deconturilor si rambursarilor de TVA; -evidenta ,centralizarea si inregistrarea in contabilitatea financiara a tuturor operatiilor efectuate de celalalte puncte de lucru din localitate si din tara; -inchideri lunare,semestriale si anuale,regularizare conturi; -salarizare si intocmire declaratii de evidenta nominala a angajatilor etc; -intocmirea listelor de inventariere si a situatiei stocurilor scriptic si faptic; -consultanta financiara pentru punctele de lucru din tara. Obiectul de activitate al companiei consta in principal din activitati de comert en-gros si en-detail cu rechizite,carti,reviste,prestare servicii, incheiere abonamente,participare la licitatii cu institutii publice,importuri.
3Responsabilitati(Casier) Principalele activităţi şi responsabilităţi: • Incasarea banilor de la clienti; • Ofera clientilor informatii, consultanta despre produse si informatii despre promotiile existente; • Promoveaza produsele din magazin; • Aranjeaza marfa la raft; • Rezolva orice incidente care se ivesc in relatia cu clientii; • Raspunde de gestiunea magazinului, atat monetar, marfa cat si mobilier si accesorii; 4. Responsabilitati: (Agent imobiliar) Principalele activităţi şi responsabilităţi: • Contactarea clientilor, oferirea de consultanta imobiliara acestora si introducerea lor in baza de date a agentiei; • Verificarea si actualizarea periodica a bazei de date si promovarea ofertelor firmei; • Vizualizarea ofertelor alaturi de potentiali clienti, si incheierea de contracte de inchiriere si de vanzare ; • Pastrarea unei bune relatii cu clienti si dupa finalizarea tranzactiei, si in cazul contractelor de inchiriere, medierea problemelor aparute intre chirias si propietar pe toata perioada derulari contractului ; Ce cauta angajatorii la un tanar fara experienta Nu iti poti gasi un job fara a avea experienta de munca, dar nimeni nu te angajeaza pentru ca nu ai deja experienta?Nu este cazul sa te descurajezi, intrucat exista numeroase situatii in care experienta nu conteaza atat de mult pentru angajator, ba dimpotriva, poate lucra in avantajul tau si al companiei pentru care aplici.Chiar daca nu ai reusit inca sa acumulezi experienta necesara, exista cateva atuuri pe care companiile le cauta la tine, iar 88% dintre angajatori considera ca un tanar poate aduce beneficii companiei. Iata care sunt principalele atribute pe care angajatorul le urmareste la un tanar fara experienta de munca: • 50% apreciaza productivitatea crescuta a tinerilor datorata faptului ca acestia sunt tech savvy; • 35% considera ca tinerii au un global mindedness – acestia sunt mult mai conectati la mediul international si pot constientiza si analiza problemele intr-un context global; • 35% dintre angajatori apreciaza potentialul tau de networking si capacitatea de a crea legaturi; • 32% aleg un tanar in organizatie datorita curiozitatii acestuia si a deschiderii la nou; • 26% apreciaza flexibilitatea tinerilor si capacitatea acestora de adaptare la orice situatie; • 21% inteleg motivatia de lucru a unui tanar atunci cand se simte rasplatit la locul de munca; • 15% prefera sa angajeze un tanar datorita gandirii inovative pe care acesta o are; • 6% apreciaza increderea pe care tinerii o au in munca lor. Varsta nu reprezinta insa o garantie pentru angajator a faptului ca tu intr-adevar prezinti avantajele pe care le cauta. Astfel, trebuie sa-i dovedesti ca tu esti ceea ce cauta si ca va obtine de la tine toate aceste beneficii.Iata ce reprezinta fiecare caracteristica in parte si ce poti face pentru a o scoate in evidenta: 1.Tehnologia reprezinta un instrument esential in productivitatea la locul de munca, iar angajatorii constientizeaza usurinta cu care tinerii o folosesc.Familiaritatea cu tehnologia nu te ajuta doar la sporirea productivitatii, ci aceasta iti serveste si la networking. Tinerii au invatat cum sa ajunga la oamenii influenti din industria lor de interes, fie ca este vorba de trimiterea unul tweet, a unul mesaj pe LinkedIn sau de scrierea unui email personal.In acest sens, trebuie sa-i demonstrezi angajatorului ca ai capacitatea de a-ti crea conexiuni si ca esti prezent pe retelele sociale online. Construieste-ti un brand personal in mediul online si demonstreaza ca esti conectat la tehnologie. 2. In multe dintre anunturile de joburi exista mentiuni de tipul “experienta internationala reprezinta un avantaj”. Indiferent daca aceasta experienta a insemnat o bursa in strainatate, participari la competitii internationale sau schimburi de experienta, angajatorii apreciaza la tineri faptul ca au aceasta dorinta de a iesi din zona lor de confort si de a trai experiente noi.Toate companiile mari au nevoie de angajati care pot intelege business-ul companiei la nivel international si pot gandi problemele intr-un context global.Asadar, nu rata nicio oportunitate de a te implica in proiecte internationale, intrucat acest aspect te va ajuta atat pe plan profesional, cat si pe plan personal. 3. Tinerii sunt invatati sa exploreze si sa descopere singuri. Spre deosebire de generatia anterioara, acestia au avut acces instant la informatie, pe cele mai variate subiecte, si au invatat sa se orienteze singuri.Proceseaza informatiile mult mai rapid. Aceasta rapiditate reprezinta un efect normal al vitezei cu care sunt obisnuiti sa se miste lucrurile in jurul lor. Usurinta cu care selecteaza si proceseaza informatiile din mediul virtual le va fi de real ajutor in campul muncii, iar angajatorii nu vor avea decat de castigat din acest punct de vedere.Putine mai sunt joburile in cadrul carora nu trebuie sa inveti in mod continuu. O minte deschisa este, de multe ori, mult mai receptiva si mai conectata la ultimele schimbari. Astfel, ideea de ADAPTABILITATE devine principalul punct forte al generatiei tale.Implica-te in proiecte cat mai diverse si demonstreaza ca ai capacitatea de a te adapta la noile provocari. 4. 64% dintre cei dintre tineri si-ar dori sa munceasca ocazional de acasa, iar 66% dintre acestia vor un program de munca flexibil.Desi in prima instanta acest aspect a fost perceput de catre angajatori ca fiind un dezavantaj, realitatea este diferita. Tinerii sunt cei care nu cred ca productivitatea ar trebui masurata in numarul de ore petrecute la birou, ci prin rezultatele concrete ale muncii depuse.Munca reprezinta o actiune, nu in loc, iar tinerii sunt cei care ajung sa ramana si peste program in momentul in care au de finalizat un proiect sau isi iau de lucru acasa.Demonstreaza-i recruiterului faptul ca important pentru tine este rezultatul final si ca indiferent de numarul de ore (in plus sau in minus) petrecut la birou, tu iti vei duce la indeplinire taskurile finale. 5. Principala problema pe care si-o pun angajatorii cu privire la lipsa de experienta vizeaza timpul de care vei avea nevoie pentru a acumula informatiile necesare, dar si motivatia ta.Astfel, intrebari precum “De ce iti doresti acest job?”, “De ce vrei sa lucrezi pentru aceasta companie?” sau “De ce iti doresti o cariera in acest domeniu?” au scopul de a te verifica daca intr-adevar tu iti doresti jobul pentru care ai aplicat sau doar speri sa gasesti orice loc de munca pentru a-ti face experienta sau pentru ca nu stii inca ce iti doresti.Important este nu numai sa arati ca ai argumente pentru a raspunde la intrebarile de mai sus, ci si sa arati ca, desi nu ai experienta, ai inceput sa inveti pe cont propriu. Astfel, de multe ori te vei lovi de intrebarea “Ce surse (online/ offline) folosesti pentru a ramane informat?”Incepe prin a-ti alege un domeniu clar in care doresti sa lucrezi, un domeniu care te pasioneaza cu adevarat si care ti se potriveste. De multe ori, problema cu studentii sau absolventii care se prezinta la un interviu de angajare nu consta in faptul ca nu au experienta anterioara de munca. Acestia se prezinta de multe ori nepregatiti si indecisi cu privire la ceea ce isi doresc sa faca.In functie de cerintele postului, angajatorii vor prefera sa aleaga o persoana fara experienta, dar care demonstreaza pasiune si cunostinte despre compania si cerintele postului pentru care aplica.In general, acesta este avantajul celor care inca nu au experinta de lucru in domeniu in care si-ar dori sa se specializeze: sunt mult mai dorinici sa invete si deschisi provocarilor. Demonstreaza-i recruiterului ca motivatia pe care o ai compenseaza cele cateva luni necesare pentru a acumula o minima experienta de lucru. 6. “Etichetati” drept Generatia Y, de la Why Generation, tinerii reprezinta generatia care pune totul sub semnul intrebarii. Aceasta curiozitate iesita din comun si tendinta de a pune totul la indoiala sunt cele care conduc la inovatie.Angajatorii urmaresc la un tanar aceasta pornire de imbunatatire permanenta si eficientizare continua a procesului. Nu ezita sa-ti expui punctul de vedere, atata timp cat acesta poate fi argumentat. 7. Demonstreaza ca ai incredere in tine si in capacitatea ta de lucru. Acest lucru evidentiaza-l insa prin felul in care te prezinti si prin intrebarile pe care le adresezi, nu prin exagerearea unor reusite profesionale sau prin mascarea lipsei de experienta.Angajatorii cauta tineri care isi constientizeaza situatia si au capacitatea de a se prezenta intr-o maniera favorabila, dar onesta. Vor sa nu le ascunzi faptul ca nu ai experienta si nici sa nu iti supraevaluezi munca pe care ai facut-o in trecut.Exprimari vagi sau informatiile inutile adaugate in CV nu vor face altceva decat sa-ti dauneze.In concluzie, nu experienta reprezinta intodeauna cel mai relevant criteriu de selectie pentru un angajator. Acesta este constient de beneficile pe care tu le poti aduce companiei si asteapta din partea ta sa demonstrezi ca ai o mare parte din atributele mentionate.