Blog de călătoriiGoogle Page Rank

Blog de călătorii Blog de călătorii

Impresii de călătorie din diverse destinații turistice.
RSS posts

Turism

Comenteaza

De prin lume adunate: Quechua (Mexic), o biserică veche de 450 de ani a apărut în mijlocul unui lac
Biserica din Quechua (Mexic), construită în 1564 şi abandonată ulterior, a fost acoperită de ape după construcţia unui lac de acumulare. Secetele din ultimii ani […]
Îmi place mult România, dar Bucureştiul nu este în top. Ce NU mi-a plăcut în capitală
De curând am făcut o mică escapadă cu fiică-mea la Bucureşti. Continuăm tradiţia noastră de a călători separat, doar cu câte un copil. Am scris […]
Ce limbă străină să învăţăm? Alege din lista „Barometrului limbilor din lume” de Calvet
De multe ori am scris pe blog despre pasiunea mea pentru lingvistică, lexicologie, etimologie şi tehnici de învăţarea limbilor străine. De curând, am găsit un […]
Cărţi pe cale să schimbe vieţi sau cărţi bune pe care să le iei în vacanţă
Am început să fiu o cititoare împătimită de pe la 12 ani, tot de pe atunci, am început să cumpăr cărţi, iar astăzi biblioteca mea […]
Dacă e azi, atunci azi să fie
Acu ceva ani am făcut o călătorie în Malta. Deşi este o ţară foarte mică, insulară, ai mereu ceva de făcut şi văzut. Într-una din […]
(FOTO) Cetatea Antică Бяла. Destinaţie de văzut în drum spre litoralul bulgăresc
Sunt sigură că în drumurile voastre în şi din Bulgaria aţi observat indicatoare cu Cetatea Antică Бяла. Noi de câteva ori am ratat-o, dar când am […]
Polonia, Slovacia – ROAD TRIP împreună cu copiii
Polonia era pe lista „de vizitat” de ceva ani. Şi de fiecare dată intervenea câte un fleac şi iar renunţam. Şi tot aşa. Acum s-au […]
Epuizant, dar nu imposibil. Cum să faci faţă studiilor în 4 instituţii de învăţământ
Răsfoiam zilele astea paginile blogului și am dat peste câteva articole, unde notam ce am făcut într-o anumită lună. Păcat că n-am continuat, pe alocuri […]
Află ce surprize pregătesc şi ce mai spun organizatorii despre Festivalul DescOPERĂ
Tu ce faci în weekendul care vine? Dacă vrei să ai parte de 3 seri de neuitat, nu ezita să cumperi bilete la DescOPERĂ, unicul […]
Transport tur-retur din Chișinău pentru toţi doritorii de a participa la DescOPERĂ, vezi detalii
Chișinăuienii vor fi asigurați cu transport la festivalul DescOPERĂ. Toți cei care-și vor dori să petreacă 3 seri de neuitat în aer liber, ascultând muzică […]
5 locuri din Moldova pe care le-am vizitat în VACANŢA DE PAŞTI şi vi le recomandăm pentru vacanţele viitoare
Vacanţa de Paşti a fost foarte activă pentru familia noastră, nu prea am stat prin casă şi am făcut un rond prin Nordul Moldovei. Deşi […]
Ce facem când NU CĂLĂTORIM
Să administrezi un colectiv de peste 250 de angajați nu este atât de ușor, însă deloc imposibil. Cel mai dificil probabil este să-i motivezi să […]
Voci de aur la unicul festival de operă în aer liber-DescOPERĂ. Valentina Naforniţă şi Ana Cernicova, printre artiştii care vor evolua în acest an
De pe 14 până pe 16 iunie 2019, pentru al patrulea an consecutiv, Rezervația cultural-naturală Orheiul Vechi va găzdui unicul festival de muzică clasică în […]
(VIDEO) Cea mai tare aventură a acestei primăveri. 11 km de KAYAKING pe râul Nistru. Câteva detalii şi recomandări
În această perioadă, săptămâna dintre Paşte şi Paştele Blajinilor mi-am luat concediu. Am călătorit cu fiică-mea că tot să povestesc şi să povestesc pe blog. […]
Berlin, ce am făcut 3 zile în Capitala Germaniei
După călătoria pe care am făcut-o în Veneţia împreună cu băiatul meu, am rămas atât de impresionată, că la întoarcere am luat imediat bilete într-o […]