fuureclama

fuureclamafuureclama


Este un blog pentru cei ce iubesc si nu iubesc advertising-ul, unde postez tot ce gasesc interesant, ce tine de marketing, advertising, publicitate, promovare, etc. Sunt anul I la marketing si previn, parerea mea va fi una extrem de subiectiva si 99.9 la suta nejustificata))))Inca ma invat, fie-va mila:)
RSS postsRSS comments

Administratie locala


Comenteaza





Giving a Fog and not giving a Fog!
Este o comoara lituaniana, iar  huffingtonpost spune ca este cea mai ciudata reclama pentru apa ever! Spotul este creat de un grup de studenti, original in limba lituaniana si se spune ca este chiar mai funny decat varianta engleza. Cineva striga, imagini bizare apar si dispar, Stephen Hawking vorbeste urit. EPIC
One man's trash is another man's treasure
Nu spun ca copilasii sau automobilele sau mincarea fast food sunt trash, NU, Doamne Fereshte:D imi plac toate..dar am gasit un avantaj pentru McDonalds care e dezavantaj pentru Volkswagen, n cei de la VW s-au inspirat 100% din reclama "Baby/ I'm Lovin' It"..si bine au facut, adweek spune "When done right, wryly positioning a product benefit as a potential liability can be a great formula for comedy."  And that's what I'm talking about: .
Dedu4erising:D
94% din articolele publicate pe wikipedia prin accesarea continua a primului link de legatura cu alte articole,  duc intr-un final la Filozofie. Nu e un fenomen creat intentionat de cineva, asa e logic, din link in link mergi in mai general si mai general. Noi mereu deducem, nu stiu daca utilizez cuvintul potrivit, e primul care mi-a venit in minte. Spre exemplu " Dima i-a scris Alinei pe odnoklasniki "privet" iar Alina deja s-a maritat cu el si a nascut trei copii (in rusa e mai funny).  Orice gind despre o posibila viitoare actiune te face sa te gindesti la consecinte, efecte bla blah.....sper ca m-ati inteles. Uitati-va cum o companie americana a tot dedus si dedus(din nou nu sunt sigura ca utilizez cuvintul potrivit) si a creat aceste spoturi publicitare destul de dragute care m-au facut sa rid. Umorul este unul tipic serialelor americane, cind oamenii in ele tot fac chestia asta cu "dedusul vietii lor" iar eu privesc multe seriale americane, asa ca mie mi-a placut. Hooray Agency: Grey, New YorkProduction Company: MJZFilm Gold (campaign)
Embrace your past, but live for now
Pepsi sarbatoreste decada de dominare mondiala a Beyonce! 

Pepsi sarbatoreste decada de dominare mondiala a Beyonce! Oferind un preview al noului single "Grown Woman", Pepsi ne prezinta spot-ul "Mirrors". Ideea este geniala, Beyonce intra intr-un studio pentru a repeta ceva miscari, deschide un Pepsi si HOP! in oglinda apare Beyonce din Bootylicious din 2001, apoi Beyonce din Crazy in Love si multe altele:) Ele danseaza fericite impreuna si Queen Bey ne arata ca e hot, ca e o Diva nu de ieri, ci de multi multi ani si ca ea "still got it" la 31 de ani. Prezenta mai multor Beyonce pare a fi un exces pentru lumea noastra, asa ca oglinzile se sparg si in final diva ne spune ca trebuie sa ne imbratisam trecutul si sa traim cu ziua de azi, dupa care continua sa domine Universul. Pshh( am deschis un Pepsi). Client: PepsiSpot: "Mirrors" Agency: 180 Los AngelesGlobal Chief Executive Officer: Mike AllenManaging Partner, Executive Creative Director: William GelnerCreative Directors: Matthew Woodhams-Roberts, Dave HortonCreatives: Aramis Israel, Julia TsaoManaging Partner, Executive Producer: Peter ClineSenior Producer: Lorraine KrausManaging Partner, Chairman: Chris MendolaAccount Director: Lauren LombardoAccount Manager: Frith DabkowskiDirector of Business Affairs: Loretta Zolliecoffer
Pepsyonce
Pepsi nu vrea doar un TV Spot cu Beyonce, Pepsi vrea sa intre in afacerea lui Beyonce.

Pepsi va investi $50 milioane in campania sa multianuala care va incepe in 2013, o parte din bani va fi destinata plasarilor media si promotiilor din intreaga lume, cu cealalta parte din bani se va achita taxa pentru Beyonce si se va sustine ceea ce Pepsi numeste "un fond de dezvoltare creativa" .

In februarie 2013 Beyonce va aparea in noua publicitate pepsi, care este a cincea la numar din 2002, iar fata sa va aparea pe o serie limitata de ambalaje in martie 2013, in Europa. Campania noua va fi o colaborare creativa care va coincide cu un blitz de promovare al noului album al cintaretei si care conform declaratiilor artistei nu o va face sa mearga la compromisuri si sa-si sacrifice creativitatea.  Pepsi vrea sa se afirme in fata consumatorilor ca o companie ce Creaza si nu doar plateste pentru 30 de secunde de celebritate in spotul sau publicitar. Conform Kantar Media, Pepsi si Coca Cola au cheltuit cite $148 milioane fiecare in primele 6 luni ale anului 2012 pentru advertising. Sursa: http://www.nytimes.com/2012/12/10/business/media/in-beyonce-deal-pepsi-focuses-on-collaboration.html?_r=0
youtube style
Am vazut reclama intr-un cinematograf in Bethesda, Maryland, toata sala ridea si comenta " what the Buck", eu tot. Americanii rid, moldovenii nu shtiu, nici nu avem Vitamin Water, nici reclama nu o vedem, insa avem Youtube. Reclama uneste o multime de caractere youtubice si BABAMTZ are un efect similar Old Spice. 30 de secunde de sexy sax man, lol cats, nyon cat, detinuti dansatori si inca ceva. Daca era sa fac eu ad-ul, il faceam la fel. http://www.youtube.com/watch?v=DRQFJF6OV4g P.S. Astept publicitatea "Gura Cainarului" cu Epic Sax Guy:D
Subaru Baby Driver
Un parinte trece prin unul din acele momente din viata, care ii arata ca timpul este de nepretuit  si ca bebelusul sau, e deja mare si e capabil sa conduca un automobil. In fata ochilor nostri apare un tata, un subaru si un bebelus, care primeste ultimele indicatii pentru a conduce un Subaru Legacy. Subaru Baby Driver a fost lansata in august 2010 si nominalizata la cea de-a 63-a editie a premiilor Emmy, ca una dintre cele mai remarcabile reclame. Reclama a fost creata de catre agentia de advertising Carmichael Lynch din Minesota, directorul creativ/copywriter Jim Nelson, Randy Hughes si de catre producatorul executiv Bryan Hausmann. Filmata de catre Jake Scott via RSA films, iar muzica a fost compusa de James Coombs si au jucat actorii Andy Lyons, Georgie Lyons si Lanna Lyons. Astfel Subaru, pentru a impune mai frumos conceptul de automobil pentru familie, a ales actori membri ai unei familii, buna idee:) Mie imi place si chiar imi insufla siguranta reclama. Frumos si sweet.
DAFUQ is this?
Cind am vazut publicitatea data la TV am ris, este foarte funny. Doar ca ea nu a fost conceputa pentru a ne stirni risul, ci pentru a ne convinge sa cumparam, sa cumparam RESAN! O reclama made in Moldova, bomba! Esec. N-am cumparat Resan dupa ce am vazut-o. N-am nimic cu domnul care vorbeste, sincer, nu este el vinovat, domnul este un doctor, cu merite, a facut la viata lui mai multe decit intreaga mea generatie, insa  este roman si l-au pus sa vorbeasca in rusa, pentru ce??? as spune " DAFUQ?"  Am o nedumerire, o mare nedumerire!! Regizorul, operatorul, marketologul de la Resan, editorul si inca o droaie de oameni au vazut publicitatea ianinte de a fi difuzata, cum naiba au permis ei sa fie ea aratata lumii??? CUM? 
9gag! Multumesc!!!


Calatorind pe  9gag am dat de bomboana asta de publicitate. Asta DA advertising, astia DA oameni creativi, ce pot spune... marketologi ingeniosi. Va las pe voi sa vedeti! Sa ma ajute Domnul sa-mi vina in cap si mie asa chestii interesante intr-o zi!:D cind am vazut  "phew ..! Thanks, Radio 2"  am reactionat cam asa 

Born of Fire
 Atunci cind cea de-a 63-a editie a premiilor Emmy si-a anuntat nominalizarile si cistigatorii din 18 septembrie 2011, eu inca nu creasem fuureclama, insa la categoria best commercial gasim niste bunaciuni, care imi bucura ochii si imi intensifica dorinta de a activa in viitor in domeniul advertising-ului. In acest post voi vorbi doar despre reclama cistigatoare Chrysler "Born of Fire" pentru ca vreau sa va prezint in alte posturi celelalte delicii, in toata amploarea lor! Un an in urma in decursul Super Bowl, a aparut Chrysler "Born of Fire" cu Eminem, pentru difuzarea careia Chrysler a scos din buzunare circa 14 mln $.    Reclama obtine un succes garantat atunci cind e plina de patriotism , expus frumos si elegant, iar naratorul Kevin Yon ne prezinta o conexiune intre lux si Detroit cu o voce ce reda cunoastere si experienta, cind un super cintaret de top, cu milioande de cd-uri vindute ne vorbeste uitindu-se parca drept in ochi la noi, cind  un cor bisericesc cu afro-americani ne cinta  pentru o atmosfera dramatica si totul in alura unui oras cu istorie. Astfel Chrysler ne-a dezvaluit noul slogan "Imported from Detroit".  Oliver Francois, directorul de marketing al Chrysler vorbeste despre conceptul reclamei..."In reclama Chrysler 200 se aduce un omagiu radacinilor noastre industriale. Sloganul "Importat de la Detroit" a fost creat pentru a aminti ca putem gasi lux fara a traversa oceanul, caci el este disponibil aici, in USA. Iar noi, compania Chrysler, impreuna cu angajatii nostri am adoptat principiul ca esecul nu mai este o optiune".  La crearea acestei reclame au lucrat agentia de advertising Wieden+Kennedy, fondata in 1982 , directorii creativi Mark Fitzloff si Susan Hoffman. A fost filmata de catre Samuel Bayer via Serial Pictures. Muzica si sunetul au fost produse la Que Chever Music si Shady Records, muzica a fost compusa de Marshall Mathers( Eminem).  E superba.
Ms. Brown si-a facut aparitia!
Ms. Brown si-a facut aparitia, in sfirshit!!! E mult mai serioasa si sexy decit mi-o imaginam dar e superba!!!!!!!!!!! La 30 ianuarie, noua reclama M&M'S "Just my shell" a fost lansata in timul Super Bowl 46. Faptul ca compania a platit in jur 3.5 mln $ pentru 30 de secunde de publicitate, anume atit dureaza reclama, nu ma mira! Scump dar cu efect, caci odata prezentata reclama in decursul Super Bowl, ea se memoreaza si e vazuta de un public numeros. E super funny, sexosul "ciocolatel"  care fara jena se debraca si ne ofera un dans erotic sub un adevarat hit al LMFAO, la ascultarea caruia, fiecare zimbeste si involuntar vrea sa-si mishte bazinul la Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle yeaaah. Nu sunt 100 % sigura dar imi pare mie ca vocea lui Ms. Brown de fapt e vocea Vanessei L.Williams(  protagonista Ugly Betty, Desperate Housewives, cintareata etc) si chiar se potriveste perfect cu ciocolata, un fel de inteligenta bitchy cu un aer sexy. 30 de sec pline de veselie, sarcasm si o istorioara scurta dar perfecta pentru delicioasele M&M'S . De-ar fi asa toate comercialele la TV, ar mai schimba lumea canalele?:D
Intro
  Aici voi posta tot ce gasesc interesant in spoturi publicitare, metode de promovare, reclame, etc. Deisgur, imi voi exprima parerea asupra celor postate. Fac marketing la asem si previn, parerea mea va fi una extrem de subiectiva si 99.9 la suta nejustificata))))  Welcome!

genial ambalaj, nu?

RECLÁMĂ, reclame, s. f. 1. Activitate (comercială) prin care se urmărește, pe calea publicității (prin tipărituri, radio, televiziune, cinematograf etc.), suscitarea, câștigarea interesului public asupra anumitor mărfuri, a unor cărți, a unui spectacol, a folosirii unor servicii etc. ♦ Răspândire de informații elogioase (despre cineva sau ceva), cu scopul de a-i crea renume sau popularitate. 2. Articol (dintr-o publicație), afiș, placardă, panou, prospect etc. prin care se face reclamă (1). – Din fr. réclame, germ. Reklame. 

Generat în 0.878 secunde.